Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Är det normalt?


Ämnesstartare

Är det normalt om ens pojkvän alltid vill kalla en slyna, hora, bitch och slav och som alltid vill slicka av en och alltid försöker ha sex när han har chansen. Min kille är en sån person och han har dessutom försökt våldta mig med ett par kompisar för 2 dagar sedan. Borde jag göra slut eller , anmäla eller vad ska jag göra. snälla ge mig råd!


   
Citera

Tardig vad tror du själv?


   
SvaraCitera

Ja det är normalt. Om han däremot inte försöker pimpa ut dig för att få pengar till droger så borde du definitivt dumpa honom, för det är så alla friska förhållanden ser ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej


   
SvaraCitera

gör slut direkt. han lider uppenbarligen av någon sorts psyksjukdom.


   
SvaraCitera

fan vad jag hatar badboys. fattar inte hur dom kan få så mycket brudar? vad fan är det med er tjejer? välj vanliga killar istället.


   
SvaraCitera

nej det är sjukt. gör slut om det går.


   
SvaraCitera

ennie:
nej det är sjukt. gör slut om det går.

vadå om det går? han har väl inga superkrafter.


   
SvaraCitera

den_fete:

vadå om det går? han har väl inga superkrafter.

men om han lyssnar och låter henne bestämma att de inte ska vara ihop.

den_fete:
fan vad jag hatar badboys. fattar inte hur dom kan få så mycket brudar? vad fan är det med er tjejer? välj vanliga killar istället.

alla väljer inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: fan vad jag hatar badboys. fattar inte hur dom kan få så mycket brudar? vad fan är det med er tjejer? välj vanliga killar istället.

det som är med os är att killen först är som en vanlig schyst kille och senare i förhållandet så förendras han och blir beroende av sex!! Inte direct vårt fel! 


   
SvaraCitera

den_fete: fan vad jag hatar badboys. fattar inte hur dom kan få så mycket brudar? vad fan är det med er tjejer? välj vanliga killar istället.

De tar mer plats= Får tjejers uppmärksamhet. Goodboys är oftast tysta m.m.=Tjejer märker inte av dem på samma sätt... 


   
SvaraCitera

willma442:

det som är med os är att killen först är som en vanlig schyst kille och senare i förhållandet så förendras han och blir beroende av sex!! Inte direct vårt fel! 

dumpa direkt dom börjar då.


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

De tar mer plats= Får tjejers uppmärksamhet. Goodboys är oftast tysta m.m.=Tjejer märker inte av dem på samma sätt... 

men varför måste man märkas jättemycket? och hur kan man tända på personer som skriker, slåss och är elaka? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

dumpa direkt dom börjar då.men märker inte direct att de blir typ knäppa av sex


   
SvaraCitera

willma442:

nej, men när dom börjar med skiten så dumpar du. en vanlig person håller inte på så.


   
SvaraCitera