Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Är det normalt?


Ämnesstartare

den_fete:

men varför måste man märkas jättemycket? och hur kan man tända på personer som skriker, slåss och är elaka? 

man är inte elak om de lyssnar och inte typ våldtar en


   
SvaraCitera

willma442:

man är inte elak om de lyssnar och inte typ våldtar en

dom ska inte slå dig, säga fula ord eller tvinga dig till saker heller. har din far eller mor inte lärt dig nåt?


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

De tar mer plats= Får tjejers uppmärksamhet. Goodboys är oftast tysta m.m.=Tjejer märker inte av dem på samma sätt... 

Om det är det ända problemet, sök upp dom då? Om "bad boys" är så dåligt ...


   
SvaraCitera

den_fete: men varför måste man märkas jättemycket? och hur kan man tända på personer som skriker, slåss och är elaka?

Det är svårt att beskriva men man liksom dras till dem på något sätt... De gör som allmänheten ser som dåligt (störande) tycker man själv är roligt/spännande. Men det växer man troligen ifrån, om man har otur så är man fast med en kille som hon beskriver... Men de flesta "badboys" är inte sådana. :3 


   
SvaraCitera

Brighter: Om det är det ända problemet, sök upp dom då? Om "bad boys" är så dåligt ...

Va? Jag har inte sagt att badboys är dåliga


   
SvaraCitera

Rävpojken:
Tardig vad tror du själv?

:DD

Cutenessoverload:

Det är svårt att beskriva men man liksom dras till dem på något sätt... De gör som allmänheten ser som dåligt (störande) tycker man själv är roligt/spännande. Men det växer man troligen ifrån, om man har otur så är man fast med en kille som hon beskriver... Men de flesta "badboys" är inte sådana. :3 

haha you'll get over it när du blir 15+usch


   
SvaraCitera

Cutenessoverload: Va? Jag har inte sagt att badboys är dåliga

direktöversatt blir det ju dåliga pojkar. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Det är svårt att beskriva men man liksom dras till dem på något sätt... De gör som allmänheten ser som dåligt (störande) tycker man själv är roligt/spännande. Men det växer man troligen ifrån, om man har otur så är man fast med en kille som hon beskriver... Men de flesta "badboys" är inte sådana. :3 

Exakt


   
SvaraCitera

men ja det uppenbara troll1 är uppenbart osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
Tardig vad tror du själv?

Jag undrar vad ni tycker och tänker om det jag vet redan vad jag tror!


   
SvaraCitera

kukoxo: haha you'll get over it när du blir 15+usch

Haha, va bra då 😀

Rävpojken: direktöversatt blir det ju dåliga pojkar.

HAHAHAHHAHA


   
SvaraCitera

skratta inte så, nu tror han att han e rolig


   
SvaraCitera

kukoxo: skratta inte så, nu tror han att han e rolig

ja men bara lite och i typ 2 minuter för sen såg jag att hon skrivit tre ggr så många "HA" till s3on i en annan tråd.. Gråter  och att han gjorde hennes dag Ledsen


   
SvaraCitera

Rävpojken:

ja men bara lite och i typ 2 minuter för sen såg jag att hon skrivit tre ggr så många "HA" till s3on i en annan tråd.. Gråter  och att han gjorde hennes dag Ledsen

hon kanske skrattade åt honom = (


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Det är svårt att beskriva men man liksom dras till dem på något sätt... De gör som allmänheten ser som dåligt (störande) tycker man själv är roligt/spännande. Men det växer man troligen ifrån, om man har otur så är man fast med en kille som hon beskriver... Men de flesta "badboys" är inte sådana. :3 

så du vill leva ett liv med en man som slår dig, hånar dig, är kriminell och vill knulla varje timme? glöm inte bort att han festar varje dag med sina polare och är otrogen.


   
SvaraCitera