Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, åldersproblem!


Ämnesstartare

För ett par år sen träffade jag en kille, lika gammal som mig och vi klickade rätt snabbt. Grejen var bara den att han visade bara att han gillade mig när vi var heeelt själva.. Så, när vi var i närheten av någon han kände, så skulle man kunnat tro att han inte ens visste vem jag var.
Jag var gaaaalet kär i honom. Men det var för jobbigt, smärtsamt att han inte vågade visa sig med mig. Tog det som att jag var så dålig att han skämdes för mig. Jag bröt alltså våran "relation"...
Sen satte jag upp ngn form av försvarsmekanism. "Inga killar i min ålder", så det blev en del flängande med killar upp till 10 år äldre. -Men jag kände inte för någon som jag kände för "kille A".
Såhär 3 år senare efter det jag först visste jag jag älskade "A" börjar jag känna mig färdig, frisläppt, som att hjärtat börjat läka. Detta tack vare en annan kille. En 93:a! -Ett år yngre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har för det första varit konstigt att erkänna att jag tycker om en kille av den åldern. Har kännt honom ett bra tag, och det är inte förrän nu jag accepterat att jag tycker om honom.
Han tar ofta ögonkontakt, tilltalar mig med smeknamn (där han är ensam om använda det), avslutar meingarna med smeknamnet, har ett kroppsspråk som får mig att tro att han kanske inte tycker så illa om mig[rolleyes]

-SÅÅÅÅ... frågan är ju.. Ska jag försöka stänga av hjärtat innan jag faller in i ny "omogna-unga-killar-krossar-hjärtan"-problem? Eller kan killar i hans ålder ha riktiga känslor, finns det en chans att han skulle kunna gilla mig? Jag måste säga att han faktsiskt är ganska mentalt mogen, och det är val bra?!

TacK![love]


   
Citera
Ämnesstartare

Hehe, ursäkta min fantastiskt slappa svenska.. Ögonlocken hänger, försker plugga, och det blir rätt ineffektivt [crazy]


   
SvaraCitera

Kan någon förklara hur alla dessa 25-åringar får ihop det med 15-åringar? Jag menar, var träffas de ens? Vad kan de möjligen ha gemensamt? [tard]


   
SvaraCitera

Leyton:

Eller kan killar i hans ålder ha riktiga känslor, finns det en chans att han skulle kunna gilla mig? Jag måste säga att han faktsiskt är ganska mentalt mogen, och det är val bra?!

Han är 1 år yngre än dig för i h*lvete. INTE 10.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Kan någon förklara hur alla dessa 25-åringar får ihop det med 15-åringar? Jag menar, var träffas de ens? Vad kan de möjligen ha gemensamt? [tard]

Länge undrat samma sak.
Sen fattar jag inte heller varför 15åriga brudar vill ha 25åriga killar då dessa killar uppenbarligen är för efterblivna för att ha brudar i sin egna ålder.

TS: Satsa på honom. Han är inte för ung för att ha seriösa känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning... Jag håller på med en idrott som domineras av killar [cheers], dessutom tävlar jag på hög nivå--->reser mycket, träffar många nya ansikten[blush].....


   
SvaraCitera

Leyton:

Ska jag försöka stänga av hjärtat innan jag faller in i ny "omogna-unga-killar-krossar-hjärtan"-problem? Eller kan killar i hans ålder ha riktiga känslor, finns det en chans att han skulle kunna gilla mig?

Som om alla killar under 18 år krossar hjärtan..


   
SvaraCitera

livetlivetlivet:

Som om alla killar under 18 år krossar hjärtan..

det ÄR så, okej. ALLA vet det.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

det ÄR så

Nej, det är inte så.


   
SvaraCitera

livetlivetlivet:

Nej, det är inte så.

*torkar bort överflödig ironi från mitt förra inlägg*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla ni som tror att det finns hopp, jag blir lite gladare. Men jag tänker vänta tills jag ser något riktigt konkret tecken från honom ändå.

Postorderhoran, jag vet vad du känner, tro mig. Vad är det som hände dig? :/


   
SvaraCitera