Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Analsex, hur får man inte ont?


Ämnesstartare

Cobrastyle:

Be att få köra upp någonting i hans

Men töntig kommentar, hon kanske e jättekär i sin kille och vill att han ska få ta henne i analen? Vissa tjejer fungerar så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarleksBarn:

Men analsex är ganska viktigt för min kille

"För att det här förhållandet ska hålla, måste jag då och då få köra upp min penis i ditt rektum, annars går det aldrig."


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Vissa tjejer fungerar så...

Det är sorgligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Det är sorgligt

Nej? Varför? Kanske lite elakt av honom att inte vara mer försiktig. Men det finns gott om tjejer som älskar att killen gör precis som de vill med dem. Du kanske inte är lagd åt det hållet, men uppenbarligen är andra det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarleksBarn:

Jag förstår vad du menar. Men analsex är ganska viktigt för min kille, och det hade vart mycke lättare för mig om det inte gjorde så ont:O

Om det är så viktigt för honom kanske han är bög..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

"För att det här förhållandet ska hålla, måste jag då och då få köra upp min penis i ditt rektum, annars går det aldrig."

jag sa inte att han skulle lämna mig om jag inte skulle göra det. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarleksBarn:

Jag förstår vad du menar. Men analsex är ganska viktigt för min kille, och det hade vart mycke lättare för mig om det inte gjorde så ont:O

Oki. Tänker inte moralisera just nu, orkar inte.
Be honom ta det lugnare.


   
SvaraCitera

herr_nilsson:

Du kanske inte är lagd åt det hållet, men uppenbarligen är andra det...

Sant, men JAG anser att det är sorgligt att det finns tjejer som gör vad som helst för deras pojkvänner i sexväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

men JAG anser att det är sorgligt att det finns tjejer som gör vad som helst för deras pojkvänner i sexväg.

Fast de kanske gör det för att de får ut njutning av det, inte för att göra sin kille glad?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Sant, men JAG anser

Ja, fast du kanske inte tänder på sånt? Du kanske helst velat att alla par hade sex högst en gång i veckan i
sängen och endast i missionärsställning? Alla är inte så pryda och tråkiga av sig. Vissa tjejer tänder t.o.m på att det gör ont och gillar analsex just därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarleksBarn:

jag sa inte att han skulle lämna mig om jag inte skulle göra det. [tard]

Nepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är så sorligt att hon döpte sig till KarleksBarn [sad]


   
SvaraCitera

analsex ska gör lite ont? det är naturligt att det gör ont pga. det INTE är särskilt naturligt att få upp en kuk i analen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Du är full [zzz]

Lägg ner och citera dig själv.


   
SvaraCitera