Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP ATT HITTA GAMMAL HEMSIDA


rogernw: Jag ifrågasatte bara om det du kom med verkligen skulle funka.

Du är pessimistisk. Allt fungerar, på ett eller annat vis. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Du är pessimistisk. Allt fungerar. 

Tack för slutsatsen du draget med hjälp av några få kommentarer. Ska dela vidare din syn på vilken person jag är med andra som faktiskt känner mig. 


   
SvaraCitera

Varför försvarar du dig? Ta åt dig utav mina ord och ändra ditt synsätt istället. 🙂 

rogernw:

Tack för slutsatsen du draget med hjälp av några få kommentarer. Ska dela vidare din syn på vilken person jag är med andra som faktiskt känner mig. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Hittar ingenstans vart man tex kan skriva ett mejl till dom. 

e-mail: support-se@google.com

hanif: Hemsidan drevs via Blogger (Google).

Kontakta Blogger/google information om hur du gör de.

S3ON:
Du får la för i helvete låna ngns telefon dååååå, typ skolans lr whateveh 

och om de kräver att du är medborgare i deras får du la spela sådan dååååå :sssssssss

Sluta tjafsa och ge vilseledande information.  Länken du gav i första till rogernw var bra men jag förstår inte varför de inte skrev ut e-posten där. På denna adress finns den http://www.google.se/contact/


   
SvaraCitera

hanif:
Tyvärr inte... Det brukar sägas att det som skrivs på nätet finns kvar för alltid, dessvärre verkar det inte vara så.

Hittar du den inte med Wayback machine så måste man ha avancerade skills alternativt den finns inte någonstans online.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

e-mail: support-se@google.com

Tack! Var ett tag sedan jag kollade senast och då kunde man inte kontakta dom. Då hade dom bara ett hjälpcenter där de vanligaste frågorna togs upp. Antog att det var lika nu. 


   
SvaraCitera

Ett alterantiv som kan funka är att googla sidan och testa om cachen fortfarande fungerar.


   
SvaraCitera
hanif
Ämnesstartare

Hur gör jag då? För när jag googlar på sidan, kommer ingenting alls upp som har med min hemsida att göra. :/


   
SvaraCitera

Turbo: Finns nog kvar men du måste gå genom TOR

hur skulle en krypterad anslutning påverka om sidan existerar eller ej?


   
SvaraCitera
Turbo

Morgonstjärna:

hur skulle en krypterad anslutning påverka om sidan existerar eller ej?

TOR är så mycket mer än bara en krypterad anslutning,inget går att ta bort från internet allting lagras där har själv kommit åt borttagna sidor via TOR


   
SvaraCitera

Turbo: TOR är så mycket mer än bara en krypterad anslutning,inget går att ta bort från internet allting lagras där har själv kommit åt borttagna sidor via TOR

Om de av någon anledning skulle hostas på en torserver efter att de försvunnit så ja, men det är högst otroligt, och garanterat inte fallet om det gäller en random liten blogg


   
SvaraCitera
Turbo

Morgonstjärna:

Om de av någon anledning skulle hostas på en torserver efter att de försvunnit så ja, men det är högst otroligt, och garanterat inte fallet om det gäller en random liten blogg

Säg inte det du kan bli riktigt förvånad över vad du kan hitta där


   
SvaraCitera

Turbo: Säg inte det du kan bli riktigt förvånad över vad du kan hitta där

Har svårt att se någon anledning till att någon annan skulle hosta någons personliga blogg bara sådär


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

S3ON:

Kan du sluta leta efter problemen snarare än lösningarna? Pessimist. 

Cool


   
SvaraCitera

Turbo:

TOR är så mycket mer än bara en krypterad anslutning,inget går att ta bort från internet allting lagras där har själv kommit åt borttagna sidor via TOR

Då är det nog mer sidor som försvann från vanliga internet då de var olagliga, har svårt att se varför någon liten skitblogg skulle finnas där (speciellt när TS inte ens uppgav anledningen till att den blev borttagen). 


   
SvaraCitera