Aviseringar
Rensa alla

Hjälp att våga!


Bli "magsjuk".

Problem solved.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan hur stavar ni mitt name


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl bara att sjukanmäla sig?


   
SvaraCitera

Jag tycker också du borde åka med. För annars kommer du troligtvis hamna väldigt utanför, eftersom du redan nu inte känner någon så bra.

Om du är för feg för att prata med din lärare face to face är det väl bara att du mejlar, ringer eller ber dina föräldrar göra det. Men bäst hade nog varit om du sa det till läraren i skolan, för om du skickar ett mejl kommer du få massor av ifrågasättningar osv. Gör det bara muntligt och tydligt.


   
SvaraCitera

Gör det du känner för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

29

Blev övertalad att åka på nån slags klassresa en gång fast jag inte kände någon. Det var hemskt, för ingen pratade med mig på hela helgen. Så jag förstår inte varför jag absolut skulle med, när det verkade som ingen önskade att ha mig där.

Vad är jobbigast, att må dåligt i 5 min när du pratar med läraren lr må dåligt i 50 timmar, en vecka lr vad det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får ju ta egna initiativ till att prata med folk. Följ med och lär känna din klass.

Annars tycker jag du ska strunta i att prata med läraren, för det gör ingenting bättre. Han/hon kommer ju inte precis säga "Det är okej, stanna hemma om du vill. Du behöver inte följa med".


   
SvaraCitera

Nu skriver du hur det har gått, det är fan september nu! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Nu skriver du hur det har gått, det är fan september nu! [mad]


   
SvaraCitera