Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP AV FRÄMST KILLAR!!!!


Ämnesstartare

Halsduk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett fint halsband, det skulle jag uppskatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack så mycket för tipsen! undrar dock om "killar" skulle bli glad för en sån bamse stor nallebjörn? hehe, lite mesigt kanske men jag tycker sånt e sött. Förstår att det e skillnad från kille till kille ofc. men skulle nån här som kille uppskatta nåt sånt? nån tjej som gett det som present och fått positiva kommentarer?
e så nervös, tycker verkligen om min pojkvän så mycket och han har gett mig massa fint så ja vill inte ge han nåt "ovärt" hehe=)


   
SvaraCitera

ralleballe:

Förstår att det e skillnad från kille till kille ofc. men skulle nån här som kille uppskatta nåt sånt?

Eh, nej tack. Seriöst.


   
SvaraCitera

råkade säga att jag önskar mig en snopp för att va mindre utanför i skolan, är skitorolig för att min kille köper en dildo åt mig nu... [cry]


   
SvaraCitera

ralleballe:

HJÄLP? 😛

Min pojkvän fyller år på torsdag och jag hade samma panik som du.
Han är 18 och har lite skate/trash/hippie stil typ. (hah?) i alla fall så är han en sån person som uppskattar hemmagjorda saker eller gester ( jag tror faktiskt de flästa blir mer berörda av den sortens gåvor) mer än något man sprungit och köpt i förbifarten.

förra året gav jag honom en tavla jag hade ritat av utsikten från taket vi satt på kvällen vi blev ihop, om man nu kan sätta ett datum på det.

i år var jag jätteförvirrad och visste itne alls vad jag skulle hitta på.
men i gårkväll när jag skulle sova koma jag på att jag kunde skriva en dikt. jag är sämst på att skriva dikter men han håller på med sånt så jag tror att han uppskattar mitt försök. skrev lite om hur mycket han betyder för mig osv you know
försökte få det snyggt med fint papper och så men failade lite, men det blev iaf personligt

ska sova hos honom natten till hans födelsedag, börjar skolan 10 så tänkte smyga upp vid 8 och göra pannkakor med hallon och grädde till frukost så blir han säkert glad. :

om man lägger lite tanke, känslor, och tid bakom hela grejen så tror jag att det går hem hos de flesta! gör något som han kommer att bli berörd av

good luck![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om min kille gav mig en stor fet nallebjörn, hade jag bara börjat asgarva...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ralleballe:

HJÄLP? 😛

Tshirt kanske funkar? Ge honom en kram? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ralleballe:

Jag har inte den blekaste om vad han skulle vilja ha i present och han vägrar svara när jag frågar han om tips.

Köp kalsonger.

ralleballe:

så snälla seriösa svar

Ganska kört med "seriösa svar biten" här på UM[y]


   
SvaraCitera

Vatten pipa


   
SvaraCitera

isola:

Vi säger att han är lite barnslig, detta är då passande:Passande

[love]


   
SvaraCitera

Försök inte att få seriösa svar på UM ...

Testa FRAGBITE istället! [bigcheers][party] HAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koriander:

Om min kille gav mig en stor fet nallebjörn, hade jag bara börjat asgarva...

Då förtjänar du inte nallebjörnars kärlek. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

lego

Evil Conduct:

En ny flickvän

FreddyK:

Köp ett fint halsband, det skulle jag uppskatta.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Fråga om han har en äta-medans-han-har-sex fantasi. Har han det: uppfyll den.


   
SvaraCitera