Aviseringar
Rensa alla

hjälp? bara seriösa svar tack!


Ämnesstartare

Okej, jag kommer berätta min historia från början till slut, även om jag är medveten om att den får mig att låta som en patetisk liten flicka som borde växa upp. [n][ops]

Jag och min kompis åkte och träffade en kompis som går på Virginska skolan när det var öppet hus där. Den kompisen som går där hade tidigare försökt få upp mitt intresse för en kille i hennes klass som hon var mycket nära vän med. Hon hade tidigare gett honom mitt telefon nmr och vi hade raggat lite på varandra. Och nu skulle jag få träffa honom. Det gick jätte bra, vi föll båda pladask för varandra och började prata mer och mer tills vi bestämde oss för att träffas en helg, vilket även det gick jättebra, vi kysstes och kramades och betedde oss som ett par. Sen på kvällen fick jag ett sms där det stod ''Igår kväll insåg jag att jag älskar dig'' jag hoppade upp och ner av lycka av att ha hittat någon som älskade mig och som jag älskade tillbaka. Tiden gick, vi hade inte sagt officiellt att vi var ett par, men det visste båda att vi var, det var glasklart. Och en helg kom han hem och sov hos mig,och då strulade vi ännu mer än vad vi innan gjort. Under all denna tid sa han till alla sina kompisar , både på msn och irl, ''hon är min enda, jag älskar henne'' vilket jag fick höra av våra gemensamma kompisar. Men sen efter denna helg när han kommit hem, det var då allt vände. Jag sa till honom att jag ville vara tillsammans med honom, (officiellt alltså) och han sa att han ville detsamma. Och ända sen dess har han antingen ignorerat mig eller betett sig som om vi aldrig haft någonting alls mellan oss. Jag ser honom flörta med och hör honom prata om andra tjejer varje dag, och det gör så oerhört ont. Och något jag glömt att säga är att jag är hans första flickvän sen sexan.

Så vad ska jag göra för att få tillbaka honom? För det är verkligen det jag vill, han är den jag älskar, den jag vill vara med. Tackar i förhand för alla tips och för att ni tagit er tid att läsa igenom min långa och förmodligen förvirrade text! [love]


   
Citera

Ta upp det med honom.

Hur gamla är ni, btw?


   
SvaraCitera

Jag håller med Nabla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har snackat med honom men han drar sig undan så fort faktumet att vi har kysst varandra kommer på tal. Jag är snart 16 och han snart 17.


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Jag är snart 16 och han snart 17.

Du är 15 och han är 16 med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, precis, genialt.


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Sen på kvällen fick jag ett sms där det stod ''Igår kväll insåg jag att jag älskar dig''

[no-no]


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Jag har snackat med honom men han drar sig undan så fort faktumet att vi har kysst varandra kommer på tal.

Skit i honom vafan! Även om det gör ont för att du älskar killen=/
man gör inte så som han gör. bara vägrar prata om det.
du vill ju veta! det är ju viktigt för dig och det förstår jag.
det bästa vore om du försöker glömma honom.
med tanke på hur han beter sig tycker iaf inte JAG att han verkar nåt att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cribeebe:

Skit i honom vafan! Även om det gör ont för att du älskar killen=/

Jag vet att jag borde det, att det vorde det bästa, och att han inte är bra för mig. Men jag lyckas alltid falla för ''problemkillarna''
och nu kan jag inte glömma honom..
Tack[love]


   
SvaraCitera

Nu när han fått dig är du ju inte lika intressant längre, det måste du ju förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Nu när han fått dig är du ju inte lika intressant längre

Men vad ska jag göra då?[sad]


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Men vad ska jag göra då?

Spela ointresserad och han kommer springande tillbaks.


   
SvaraCitera

EeelinN_:

Men vad ska jag göra då?[sad]

Snacka med honom, om inte det fungerar så skit i honom. Visst du mår dåligt. Men det är ju mest synd om honom eftersom han vekar vara typ en idiot. Och sånt genomskådar tjejer ganska fort sen. Så gå vidare!


   
SvaraCitera

EeelinN_:

och nu kan jag inte glömma honom..

Jag hoppas att du kan glömma honom en dag. Eller iaf gå vidare med nån som bättre förtjänar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Spela ointresserad och han kommer springande tillbaks.

Tack, jag provar väll[shake][love]

cribeebe:

Jag hoppas att du kan glömma honom en dag. Eller iaf gå vidare med nån som bättre förtjänar dig.

Funkar inget annat så blir det ju så ja.. [sad]
Tack!

Mangaaaan:

Snacka med honom, om inte det fungerar så skit i honom. Visst du mår dåligt. Men det är ju mest synd om honom eftersom han vekar vara typ en idiot. Och sånt genomskådar tjejer ganska fort sen. Så gå vidare!

Tack![love]


   
SvaraCitera