Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!!! behöver hjälp med min PV!<3


askme
Ämnesstartare

jag har en ett år äldre pojkvän nu och han vill ha sex med mig... jag vill också ha med honom men jag vette fan hur jag vill göra... det är ju inte bara att hoppa i säng när vi träffas, de e iallafall inte så jag vill bli av med oskulden[shake] några tips hur man mjukar upp sig o.s.v? han fyller år om bara ett par dar och jag vill han får de som en present så jag vill att de ska bli bra men vi har inte änns varit ihop i en månad än... det känns så rätt med honom men vad tycker ni!! ska jag vänta eller ska han få en bra present?? båda är oskuld och så... men snälla skriv hur man kan göra för att få det mysigt, rätt stämning, hur man kan vara lite extra sexig[cute] o.s.v<3 seriösa svar tack<3


   
Citera

sup dig jättefull först


   
SvaraCitera

va[crazy] bara ligg me varann[blush]


   
SvaraCitera

askme:

det är ju inte bara att hoppa i säng när vi träffas, de e iallafall inte så jag vill bli av med oskulden[shake]

[crazy]

Stick ut på en romantisk resa! Är det inte möjligt kan ni ju ta med er en filt ut i skogen eller till stranden kanske.. Någon fantasi har du väl? [wink]


   
SvaraCitera

nä va inte full :c


   
SvaraCitera

Av det du skrivit nu tycker inte jag att det känns som att du riktigt är redo. Har du förklarat följande för honom:

askme:

jag vill också ha med honom men jag vette fan hur jag vill göra... det är ju inte bara att hoppa i säng när vi träffas, de e iallafall inte så jag vill bli av med oskulden

?

Du borde det.


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

sil3m:

sup dig jättefull först

han har sagt att han inte vill ha sex med en full tjej[cry]
men det har jag också tänkt på...


   
SvaraCitera

Sover ni över hos varandra?


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

Blåbärt:

Sover ni över hos varandra?

ja<3


   
SvaraCitera

askme:

ja<3

men bara liksom. Greppa tag opch lekrååå?


   
SvaraCitera

askme:

ja<3

oj, tycker det är underligt att det inte redan har börjat hända grejer då ju.


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

Blåbärt:

men bara liksom. Greppa tag opch lekrååå?

ääh, jag vill att det ska ska bli specielt första gången<3[cute]


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

Fingerprints:

oj, tycker det är underligt att det inte redan har börjat hända grejer då ju.

det har börjat hända grejjer men har inte blivit av med sokulden än...[rolleyes]


   
SvaraCitera

askme:

ääh, jag vill att det ska ska bli specielt första gången<3[cute]

Du har sett för mycket hmeska serier. Du kommer spruta blod. Speciellt kommer det definitivt vara.

*ok spruta är överdrift*


   
SvaraCitera

askme:

det har börjat hända grejjer men har inte blivit av med sokulden än...

Själva oskulden är ett omtalat begrepp.. hur långt mpåste man gå för att bli av med oskulden enligt dig?


   
SvaraCitera