Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!!! behöver hjälp med min PV!<3


askme:

det har börjat hända grejjer men har inte blivit av med sokulden än...

Det låter inte riktigt som du är helt säker med det att ha sex för första gången en....stressa inte bort din oskuld :/


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

S3ON:

Själva oskulden är ett omtalat begrepp.. hur långt mpåste man gå för att bli av med oskulden enligt dig?

att man har sex...[love]


   
SvaraCitera

askme:

behöver hjälp med min PV!

tänkte

1991_PV50_black_450.jpg


   
SvaraCitera

askme:

vi har inte änns varit ihop i en månad än

askme:

ska jag vänta eller ska han få en bra present?

Tycker absolut du ska vänta. Ni kan inte ligga bara för att 1) han gärna vill och 2) han fyller år. Det märks på mig att du tvekar, och om du tvekar ska du inte göra det. Vad har ni så bråttom till?


   
SvaraCitera

askme:

att man har sex...

Yeah.. Och vad räknas då som sex? att han kör in sin pillefjong i dig ett par gånger? Måste han spruta i dig för att det skall räknas?


   
SvaraCitera

annoyed:

Tycker absolut du ska vänta. Ni kan inte ligga bara för att 1) han gärna vill och 2) han fyller år. Det märks på mig att du tvekar, och om du tvekar ska du inte göra det. Vad har ni så bråttom till?

(y) [y]


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

S3ON:

Yeah.. Och vad räknas då som sex? att han kör in sin pillefjong i dig ett par gånger? Måste han spruta i dig för att det skall räknas?

han behöver inte spruta i mig för att det ska räknas som sex...[tard]


   
SvaraCitera

"du, fäll ner pungen och landa du"


   
SvaraCitera
Bakric

askme:

jag har en ett år äldre pojkvän nu och han vill ha sex med mig... jag vill också ha med honom men jag vette fan hur jag vill göra... det är ju inte bara att hoppa i säng när vi träffas

Grattis, det är p.g.a bland annat sådana som dig som världen ser ut som den gör [cheers]
Tänd 200 doftljus, ha leopardmönstrade sängkläder, plugga kamasutra innan, raka fittan med feng shui i tanke, VAFAN SOM HELST!
Annars kommer han lessna och leta upp någon annan (Om han inte är tjock och fattig. Då kan du vänta ett tag och du så absolut måste) och då kommer du gå hit och gnälla jävel.


   
SvaraCitera

Bakric:

Grattis, det är p.g.a bland annat sådana som dig som världen ser ut som den gör [cheers]

Bakric:

Annars kommer han lessna och leta upp någon annan (Om han inte är tjock och fattig.

[tard][tard][tard][tard][tard][tard]
hur är du funtad..

risken finns att han lämnar dig för att du inte är redo, men då är han ett svin som inte var värd dig från första början.
ha aldrig sex om du inte är ordentligt upphetsad och säker på att du inte gör det bara för att glädja honom.


   
SvaraCitera

askme:

vänta

Köp han ett par fina kalsingar ist


   
SvaraCitera
Bakric

isola:

hur är du funtad..

Hänvisar till en tråd på Flashback om att bitterheten i samhället skulle minska om folk helt enkelt kunde låta bli att vara sådana omständighetsnazis när det gäller att pippa.
Orkar dock inte leta åt den eftersom det är tredje natten i sträck jag dygnar.


   
SvaraCitera

Bakric:

Hänvisar till en tråd på Flashback om att bitterheten i samhället skulle minska om folk helt enkelt kunde låta bli att vara sådana omständighetsnazis när det gäller att pippa.

Det måste ha varit en synnerligen korkad människa som skrev den. Sex har man för sin egen skull, inte för någon annans. Vilket trams. Speciellt till en sådan här ung tjej också...


   
SvaraCitera

isola:

Sex har man för sin egen skull, inte för någon annans.

Varför inte för både sin egen och en annans?


   
SvaraCitera