Aviseringar
Rensa alla

Hjälp!! blöder efter oralsex


Ämnesstartare

vi har inte vanligt sex så jag vet inte hur de är efter de..

..men efter han har gett mig oralsex börjar jag blöda, precis som mens som håller i sig kanske en halv till en hel dag. har hänt några gånger nu och jag hittar inget när jag googlar. nån som kanske vet varför de blir så?

[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera

sexigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså.. är det bara oralsex eller pillar han också? isåfall kanske du har sköra slemhinnor eller något om han "rafsar" för hårt...

eller något.. låter ju mystiskt, det kan jag inte förneka[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många gånger har det hänt? Det måste du gå och titta upp iallafall, det låter inte alls bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske bits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d e kanske blod från hans tandkött kanse tandköttinflammation ?? e han noga me o borsta tänderna o särskild TANDKÖTT? be han gå till tandläkaren tkr jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gynekolog INC! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Hur många gånger har det hänt? Det måste du gå och titta upp iallafall, det låter inte alls bra.

TjockAnka:

alltså.. är det bara oralsex eller pillar han också? isåfall kanske du har sköra slemhinnor eller något om han "rafsar" för hårt... eller något.. låter ju mystiskt, det kan jag inte förneka

typ tre gånger har de hänt. sista gången igår då va han inte ens in i mej för vi skulle testa om han gjorde illa mej innuti att de va därför men de gör ju inte ont. på slutet av blödningen kommer blodet bara när jag kissar :/

måste väll kanske ringa till ungdomsmottagningen då :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske är en vampyr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du oskuld?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jennie_K:

Är du oskuld?

nix


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsuur:

nix

det har aldrig hänt förut utan de började för typ två veckor sen [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typiskt tjejer att vara konstiga[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha, jättekonstigt i såna fall, han har ingen tungpiercing? [crazy]


   
SvaraCitera