Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!![cry]


looptroop:

Tackar du nej till en trekant?[mad]

I dagens samhälle så måste man ju ge kvinnan lika mycket uppmärksamhet som mannen, och eftersom det är två kvinnor så betyder det att jag måste jobba dubbelt så mycket som vad jag får. Så ja, jag säger nej till trekant[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag säger nej till trekant

okej då[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG DÖR SNART, SERIÖST VI SA 23:45 NU ÄR KL 01:05[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Berätta dina tankar..? Stå på dig fö fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

looptroop:

JAG DÖR SNART, SERIÖST VI SA 23:45 NU ÄR KL 01:05

Visa att du är en man, släng ut dem!

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Berätta dina tankar..? Stå på dig fö fan.

Skricker åt han nu, det är omöjligt och bli av med han[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

looptroop:

Skricker åt han nu, det är omöjligt och bli av med han

Skulle du ta ett sådant påstående på allvar om du själv var i hans kläder och ser en kompis vid en dator be honom gå? Var lite konstruktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHA' HAN ÄR BORTA[party][party][party][party][party](kollar på sängen, Måste bädas[cry][cry][cry])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Skulle du ta ett sådant påstående på allvar om du själv var i hans kläder och ser en kompis vid en dator be honom gå?

Jag sitter itne vid datorn när jag säger han ska gå[wink] Jag står upp och föröker få ut han och när han nekar så sätter jag mig ner i stolen vid datorn.


   
SvaraCitera

Du borde bakbundit honom och gaggat honom och puttat in honom i garderoben så att du hade kunnat släppa ut honom i morgon när du fått din skönhetssömn [y]


   
SvaraCitera

Ta fram en smiskare bara?


   
SvaraCitera

Bit dem.

Image


   
SvaraCitera

hade slängt saker på hnm, alternativt hotat hnm med toaborsten


   
SvaraCitera