Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! [cry]


Ämnesstartare

jag och helutuhle låg vid hennes dator och läste lite på UM, det hade varit tyst mellan oss ett tag men vi var båda på gott humör. Helt plötsligt vänder hon huvudet mot mig, tittar mig i ögonen och säger utan leende på läpparna och utan någon form av glädje, ironi eller skämt i rösten "Du... jag tänker bita dig sen. Jag tänker bita dig till döds din jävla hora". Sen nöp hon mig i handleden jättehårt så jag skrek till.

då frågade hon varför jag skrek och jag sa "för att du nöp mig och dödshotade mig", då började hon asgarva och sa att hon inte har något minne av att ha sagt så eller nypt mig.

är hon besatt av en demon? Är det vanligt att tjejer beter sig så här? [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ytterst vanligt. Ibland skrämmer jag mig själv [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

? Är det vanligt att tjejer beter sig så här? [confused]

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

ja

vi har spelat sims 2 idag, vi gjorde en gubbe som hette Hiba [blush]

hennes pappa heter Arash och är en obehaglig iranier med öppen skjorta, skägg, backslick, tjock mage och som ligger med alla tjejer han kommer över. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till mitt försvar bet du mig i läppen först

jag bryr mig ej om att det var av misstag


   
SvaraCitera

Vill ha henne nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

gubbe som hette Hiba [blush]

konstigt namn

Dräparen:

hennes pappa heter Arash och är en obehaglig iranier med öppen skjorta, skägg, backslick, tjock mage och som ligger med alla tjejer han kommer över. [love]

coolt ska skapa 1 blond gubbe som heter svensson, äter köttbullar, stirrar på folk i stan, är trångsynt & och har sociala problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

råkade visst beskriva jocke[shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller 99% av svenskarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt som händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

coolt ska skapa 1 blond gubbe som heter svensson, äter köttbullar, stirrar på folk i stan, är trångsynt & och har sociala problem

jockeär inte blond och han heter inte svensson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

jockeär inte blond och han heter inte svensson

ok ska lägga d i min carebox[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va dryg jag är [blush] är impad


   
SvaraCitera