Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! E jag en player?


Ämnesstartare

Har vart tsm me ett visst antal killar o mst få veta vad ni tkr e "för många" killar att ha vart tsm me!


   
Citera

men asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
men asså

Vadå men asså? bler kallad det hela tiden o det sårar men vill veta vad d e som gör mej t en fuckgirl/player eftersom ba tjejer sär d. det gör liksom ont att få höra om d nt gick fram t dej


   
SvaraCitera

anastasia24:

Vadå men asså? bler kallad det hela tiden o det sårar men vill veta vad d e som gör mej t en fuckgirl/player eftersom ba tjejer sär d. det gör liksom ont att få höra om d nt gick fram t dej

för många för vad? för många för att kunna räkna på en hand? 6. För många för att veta vilka i din närhet som är misogyna moralister? du vet uppenbarligen! Förstår inte vad en bekräftelse från min sida eller från någon annan här ska göra för skillnad? Fundera över varför det gör ont för dig istället. Varför andras och din egen syn på din kvantitativa romantiska eller sexuella eller sociala erfarenhet är som den är. Är det för att det är fel på dig och på hur du bestämmer över ditt liv eller på hur andra väljer att förhålla sig till det?


   
SvaraCitera

räkgylfar: för många för att kunna räkna på en hand? 6.

ableist


   
SvaraCitera

Det bör finnas en gräns för hur många som är praktiskt möjligt att kopulera med samtidigt men vet inte var den går


   
SvaraCitera

De så orättvist att när tjejer ligger runt så är de players och värsta coola bruden men när lilla jag gör det ja då är jag en slut Ledsen


   
SvaraCitera

anastasia24: "Har vart tsm me ett visst antal killar"

Var alla i seriösa förhållande? Som enligt mig varar i mer än 1 månad?


   
SvaraCitera
Cobrak

Tickstart:
De så orättvist att när tjejer ligger runt så är de players och värsta coola bruden men när lilla jag gör det ja då är jag en slut Ledsen

snyft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:

Var alla i seriösa förhållande? Som enligt mig varar i mer än 1 månad?

nja nt riktigt


   
SvaraCitera

Är man en player håller man på med flera samtidigt. Det är inte synonymt med att ha haft många förhållanden. 😛
Nej du är ingen player för att du har haft många pojkvänner, det var väl bara inte fungerat för dig. :/


   
SvaraCitera

Det beror väl på? Jag tänker att en player/fuckboy/fuckgirl är någon som är ihop med många, ibland flera samtidigt, och inte behandlar dem så bra. Exempelvis att göra saker som att vara otrogen, utnyttja dem eller vara ihop med någon som har känslor för en själv men som man själv inte har känslor för.

Om du inte gjort det utan relationerna tagit slut för att ni helt enkelt inte passade bra så ser jag inget större fel på det. I så fall är det bara synd att du inte hittat någon som det har hållt med och du kanske borde ta det lite lugnare med dina relationer, så man inte sårar sig själv eller den andra.


   
SvaraCitera

anastasia24:

Vadå men asså? bler kallad det hela tiden o det sårar men vill veta vad d e som gör mej t en fuckgirl/player eftersom ba tjejer sär d. det gör liksom ont att få höra om d nt gick fram t dej

Skriv hela ord, tack.


   
SvaraCitera
OyottA

En är för mycket.


   
SvaraCitera

Tickstart:
De så orättvist att när tjejer ligger runt så är de players och värsta coola bruden men när lilla jag gör det ja då är jag en slut Ledsen

Är du eronisk nu? 


   
SvaraCitera