Aviseringar
Rensa alla

Hjälp en nybörjare!


1. Steppa ALDRIG 2. Teamworka, spelar du competetive hjälper det inte att alla rusar åt sina egna håll. 3. Lär dig använda AWPn. Tyvärr har jag inte ge dig så mycket mera tips för jag har kommit som högst till silver 2 fastän jag spelat helt sjukt mycket, så jag skulle säga att har du en bra reakionsförmåga från tidigare så är det ett super stort plus 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97:
1. Steppa ALDRIG 2. Teamworka, spelar du competetive hjälper det inte att alla rusar åt sina egna håll. 3. Lär dig använda AWPn. Tyvärr har jag inte ge dig så mycket mera tips för jag har kommit som högst till silver 2 fastän jag spelat helt sjukt mycket, så jag skulle säga att har du en bra reakionsförmåga från tidigare så är det ett super stort plus 🙂

Har ju spelat mw2 för ett antal år sedan på xbox så reaktionerna sitter kvar. Blir dock väldigt stressad när jag ser någon så hinner inte tänka... Har även inte lyckats hitta knappen för att sikta, trode det var höger musknapp men det går inte. Finns ingenting i inställningarna häller. Vet du hur man gör? Går det inte att sikta med vissa vapen?


   
SvaraCitera

adaq:

Har ju spelat mw2 för ett antal år sedan på xbox så reaktionerna sitter kvar. Blir dock väldigt stressad när jag ser någon så hinner inte tänka... Har även inte lyckats hitta knappen för att sikta, trode det var höger musknapp men det går inte. Finns ingenting i inställningarna häller. Vet du hur man gör? Går det inte att sikta med vissa vapen?

nej, Du kan inte zooma in med alla vapen, det går endast med snipers dvs aug, ssg 08, awp och scar 20 för att nämna några. Sen när du har problem med att sikta skulle jag rekommendera dej att spela med bottar först, Du kan fast spela med harmless så finns det ingen risk att du dör iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Har ju spelat mw2 för ett antal år sedan på xbox så reaktionerna sitter kvar. Blir dock väldigt stressad när jag ser någon så hinner inte tänka... Har även inte lyckats hitta knappen för att sikta, trode det var höger musknapp men det går inte. Finns ingenting i inställningarna häller. Vet du hur man gör? Går det inte att sikta med vissa vapen?

Det går att sikta med vissa vapen, men inte så många. Endast vissa "Gevär" "Rifles" går att sikta med:  http://counterstrike.wikia.com/wiki/Category:Scoped_Weapons
Det är med höger musknapp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Det går att sikta med vissa vapen, men inte så många. Endast vissa "Gevär" "Rifles" går att sikta med:  http://counterstrike.wikia.com/wiki/Category:Scoped_Weapons
Det är med höger musknapp.

Okej tack Glad känns lite konstigt för någon som bara spelat cod förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crosshair placement är a och o, lär dig det, spela death match (servers då, inte dom man söker till via find a game) å försök lär dig kontrollera sprayn. Lär dig detta å du kommer flyga fram i rankerna. Kan länka lite nyttiga länkar om intresse finns, e dmg, spelar dock inte ofta längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan va ocoola människor leker coola i denna tråd Hjärta


   
SvaraCitera

Spelar det lite då och då, för att undvika att mina fotsteg ska höras så väljer jag att gå(shift) på olika ställen på olika maps.
Om man spelar tävlingsinriktat så börjar jag alltid med p250 som pistol.


   
SvaraCitera