Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!! ( Far Cry 2 )


Ämnesstartare

För jävoluen nu får jag damp!
Alltid i vapen förrådet när jag ska ta vapnet som är högst upp så tar gubben bara fel!!!!!
T.ex om jag vill ta dart rifle så tar han flamethrowern istället o.O, någon annan som har samma problem?
Kör på xbox 360


   
Citera
Ämnesetiketter

nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, jag har samma problem. lösningen är att du ska hålla in styrspaken ett tag, ganska hårt, och samtidigt trycka på byta-vapen-knappen. Upprepa ända tills du kan byta vapen utan problem.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sikta rätt...? Så dött spel för övrigt. Snyggt och kul som fan i början men när man gjort samma sak i 10h och fattar att man ska fortsätta göra samma sak i 10 till, då tröttnar man. [sad]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Sikta rätt...? Så dött spel för övrigt. Snyggt och kul som fan i början men när man gjort samma sak i 10h och fattar att man ska fortsätta göra samma sak i 10 till, då tröttnar man. [sad]

Därför ska man inte spela i 10 timmar[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Därför ska man inte spela i 10 timmar[y]

Precis min mening. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Sikta rätt...? Så dött spel för övrigt. Snyggt och kul som fan i början men när man gjort samma sak i 10h och fattar att man ska fortsätta göra samma sak i 10 till, då tröttnar man. [sad]

löl jag siktar rätt [crazy]
Men jo rätt dött jag vet, men har inte kört det på rätt så länge så ville testa det igen men ack till min förtvivlan fan jag bara problem [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Sikta rätt...? Så dött spel för övrigt. Snyggt och kul som fan i början men när man gjort samma sak i 10h och fattar att man ska fortsätta göra samma sak i 10 till, då tröttnar man. [sad]

vafan säger du för fasiken!? Det är DET bästa spelet på xbox!
argghh[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

vafan säger du för fasiken!? Det är DET bästa spelet på xbox!
argghh[mad]

[tard] har du bara det spelet eller?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Precis min mening. [zzz]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

aa, jag har samma problem. lösningen är att du ska hålla in styrspaken ett tag, ganska hårt, och samtidigt trycka på byta-vapen-knappen. Upprepa ända tills du kan byta vapen utan problem.

Det funkar inte [sad]
Nu har jag bara en stor jävla hög med flamethrowers >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

Det funkar inte [sad]
Nu har jag bara en stor jävla hög med flamethrowers >.<

men din åsna! Du ska trycka in styrspaken HÅRT och SAMTIDIGT trycka på byta-vapen-knappen. Det tar oftast (för mig tog det 5 min, min kompis 15 min) några försök innan det går. Gahh, jag blir så sur när folk inte följer instruktionerna korrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

men din åsna! Du ska trycka in styrspaken HÅRT och SAMTIDIGT trycka på byta-vapen-knappen. Det tar oftast (för mig tog det 5 min, min kompis 15 min) några försök innan det går. Gahh, jag blir så sur när folk inte följer instruktionerna korrekt.

Jag vill fan inte ta i sönder kontrollen ju o.O
Och herre min gud...ofta man ska stå där och trycka i 5-20 minuter >.<
Jävla piss spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

Jag vill fan inte ta i sönder kontrollen ju o.O
Och herre min gud...ofta man ska stå där och trycka i 5-20 minuter >.<
Jävla piss spel

Den går inte sönder din mes, och våga fan inte svära åt det där spelet, det är en av de bästa som gjorts på xbox!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

namensermanpo:

Den går inte sönder din mes, och våga fan inte svära åt det där spelet, det är en av de bästa som gjorts på xbox!

Man är nog en mes om kontrollen INTE går i sönder när man trycker HÅRT........ [rolleyes]


   
SvaraCitera