Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, han är oklar


Ämnesstartare

Hej, jag har träffat en kille nu 4 helger i rad, tillsammans med andra kompisar. Vi snapar hela tiden och har gult hjärta. Har märkt att han är intresserad eftersom han ofta skriver att jag är söt osv, men även om vardagliga saker och blir lätt svartsjuk när han ser att ja snapar med massa killar typ. Det är alltid han som frågar om vi ska ses, och det har aldrig handlat om sex. Vi strulade iaf igår och jag skulle egentligen ha sovit kvar där, men alla var så dryga så jag åkte hem istället. Vet inte om han blev sur då kanske? Jag drog utan att säga hejdå typ. Han avbröt för att inte ha sex, som att han ville spara på det typ. Han öppnade min snap igår när vi umgicks och har inte snapat på hela dagen idag? Ibland buggas min snap och en snap kan komma 4 dagar försent typ? Men blir orolig att han inte längre är intresserad? Han har legat med typ 90 pers och har aldrig haft ett förhållande så har egentligen svårt att tro att han skulle vilja ha mig, men jag ser väldigt mycket bättre ut än honom men älskar hans personlighet... 


   
Citera

I min åsikt låter han inte som något att ha, om det vore så att han ignorerade dig på grund av det. Du kan ju fråga honom. Men jag tycker ändå inte att hans beteende låter så värst hälsosamt. Svartsjuka för att du har kontakt med andra killar, eller om det nu är så att han inte ens tänkte sig fråga dig om allt var okej för att du lämnade utan att berätta för någon. Det första är ett varningstecken enligt mig, och det andra är ett tecken på att han egentligen inte bryr sig så värst mycket. 


   
SvaraCitera

För mig ringer det varningsklockor när en kille blir svartsjuk för att en tjej han gillar kommunicerar med andra killar.

Jag tycker att du gör bäst i att - hur svårt det än är - släppa honom och hitta dig någon som inte har några problem med att du har killkompisar och kommunicerar med andra killar. 

Hjärta


   
SvaraCitera
L Y S

Det känns som en kille du kan ha roligt med ett kort tag, men inget "förhållandematerial".


   
SvaraCitera