Aviseringar
Rensa alla

Hjälp han måste vilja ha mig!


Ämnesstartare

Hej!
Hur gör man för att få tillbaka sitt ex som inte har glömt en helt ännu men ändå har en ny flickvän? [tard]

Hur får jag honom att ÅNGRA SIG? [badgrin]


   
Citera
Ämnesstartare

tog slut mellan er för en anledning, inse att han inte vill ha dig [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att det går.
Det tog slut av en anledning/flera anledningar. Hitta anledningarna och ändra på det, så kan det finnas en liten chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge honom någon cool present alternativt häll svavelsyra i hans nya flickväns ansikte så att hon blir ett freak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det tog slut av en anledning/flera anledningar. Hitta anledningarna och ändra på det, så kan det finnas en liten chans.

Anledningen är att han har träffat henne.


   
SvaraCitera

Vanilla:

Anledningen är att han har träffat henne.

Då kanske det betyder att han gillar henne mer än dig och att du inte har en chans?[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna honom i fred och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du skadar mest dig själv genom att fortsätta. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Anledningen är att han har träffat henne.

Jadu, då får du antingen modifiera hanns minne eller alternativt döda henne, jag skulle inte rekommendera något av det.

Låt honom vara, han kommer bara att bli irriterad om du håller på att och stöter på honom när han har ny tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du börjar ta den i tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Gör det med Samson, då kommer din pojkvän bli helt "omgozzoro O_O"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du skadar mest dig själv genom att fortsätta.

Grejen är att han vill ha kvar mig som en vän. När vi träffas ska han alltid kramas och säga en massa fina saker osv. Det är jättesvårt att inte älska honom. Ska jag vara tacksam för hans vänskap och älska honom i smyg (plåga mig själv ja) eller ska jag förklara att jag inte kan komma över honom genom att träffa honom och "säga upp" hans vänskap?

När vi pratade i telefon här om dagen (HAN ringde mig) så sa han att han inte hade glömt mig helt och hållet men tillräckligt för att gå vidare. Han har tidigare sagt att han älskar mig innerst inne och att det kanske blir vi i framtiden (han planerar iallafall inte att gifta sig med sin nya tjej). Han sa att han saknar det vi hade och att han ångrar sig men att det är för sent. När jag frågade varför han inte älskade mig (dramaqueen) så svarade han: "För att det går inte." Och vi hade inga stora kärleksproblem när vi var tillsammans så jag tror inte det kan vara några sådana anledningar.

Ville bara ge er en bättre .. helhet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte bra sånt där [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Samson

Åh, har någon hört "Samson" av Regina Spektor? Jag tänker så himla mycket på denna kille då. Usch så sorgligt. Men den är otroligt bra. Haha. Snygg tomteluva förresten.


   
SvaraCitera

HAN VILL INTE HA DIG SÄGER VI JU


   
SvaraCitera