Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP HJÄLP HJÄLP! ASAP!


Ämnesstartare

HAHA, daska honom i pannan? ah jo, låter ju romantiskt xD

C'mon, lite romantik har ni väl på lager endå, dra fram lådaaaan nu


   
SvaraCitera

vilken tid på dygnet kommer han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nångång efter lunch, men tänkte dra överraskningen på kvällen, känns mysigast!


   
SvaraCitera

Järn:

HAHAHA NEJ

GRÅTRUNKAR ISTÄLLET

JAG ÄR SÅ VASS PÅ COMEBACKS
En dag ska jag välkomna någon hem genom att sitta i hallen gråtrunkande hulka fram Business Time. 

 OnT: Dusch/bad tillsammans, middag (vet du något särskilt han eller ni båda gillar?), mys/kel-aktivitet. Hon ni har nära till bra och enskild utsiktsplats kan det ju vara nice att ta med mat och dryck dit för att äta på en filt.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

THERE'S THE SPIRIT.. typ.
Ja, det lät som ett jättebra tips, det är bara det att vi lagar mat och badar och sånt hela tiden, så det blir inte så mycket nytt! Men utsiktsplatsen och det lät super!


   
SvaraCitera

Min pojkvän kommer hem idag efter haft en riktigt jobbig vecka så köpt en dataspelstidning, en trisslott och en påse med hans favorit-fläsksvålar. Tända lite ljus kväll och öka mysfaktorn hemma, tror i för sig att han vill spela ikväll, men det gör inget för han ska göra det han vill. Kanske till och med rullar en joint och förför honom inför lite samlag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Min pojkvän kommer hem idag efter haft en riktigt jobbig vecka så köpt en dataspelstidning, en trisslott och en påse med hans favorit-fläsksvålar. Tända lite ljus kväll och öka mysfaktorn hemma, tror i för sig att han vill spela ikväll, men det gör inget för han ska göra det han vill. Kanske till och med rullar en joint och förför honom inför lite samlag. 

Haha det låter super det ! 

OnT: Han blev borta längre och kommer hem nästa helg istället. Sadface deluxe!


   
SvaraCitera

killar hatar romantiska filmer. Se nån krigsfilm istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
killar hatar romantiska filmer. Se nån krigsfilm istället.

Kanske vissa, men inte min! Han ger dem alltid en chans!


   
SvaraCitera

lookslikepi: om någon har några tips?

kommer du inte själv på vad du ska göra så borde du låta bli och vara så romantisk, när du inte ens kommer på vad som är romantisk....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

kommer du intearrow-10x10.png själv på vad du ska göra så borde du låta bli och vara så romantisk, när du inte ens kommer på vad som är romantisk....

Haha joo, jag vet vad som är romantiskt, men tips är alltid kul serru!


   
SvaraCitera