Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


Efter noga övervägande och samtal med Pledajisk Panda tar jag tillbaka mitt förslag gällande signaturer i forumet, moderatorer och admins på ungdomar.se Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Axel_von_Färsen:
Har det funnits några tankar på att införa signaturer under profilerna? Glad
(Eller är det för likt Flashback?)

Vi hade signaturer förut, de försvann med den nya designen. Det är inte direkt något vi prioriterar för stunden. När sajten rullar på som den ska utan buggar kan vi börja titta på mindre småkrafs. Glad


   
SvaraCitera

Ni borde börja marknadsföra er på en mer bredare skala om ni vill ha mer datatrafik och intäkter till sidan. Ett tips är att sponsra ett inlägg på Facebook och Instagram så fler människor i er målgrupp blir uppmanade att besöka sidan. 


   
SvaraCitera

Ta bort moderatorerna Rodnar


   
SvaraCitera

$30,00:
Ta bort moderatorerna Rodnar

Tycker ändå de lugnat sig en del. 


   
SvaraCitera

Tickstart:

Tycker ändå de lugnat sig en del. 

De kanske tröttnade på att behöva agera din mamma Rodnar 


   
SvaraCitera

$30,00:

De kanske tröttnade på att behöva agera din mamma Rodnar 

Din mamma är dock outtröttlig vill jag lova


   
SvaraCitera

Tickstart:

Din mamma är dock outtröttlig vill jag lova

Saknar din närvaro en smula på fb Rodnar


   
SvaraCitera

jag har inget bra att säga om sidan


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Snälla fixa till utseendet till nått modernare! Sidan ser ju ut att vara från början av 2000-talet!


   
SvaraCitera

Ändra färger känns lite gammalt nu! Heheh:))


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur man gör Ungdomar.se till "en ännu bättre sida" men jag vet bl a hur man gör sidan till en mer VÄLBESÖKT sida. Dagsläget sedan något år tillbaka är väl att det gått ut ett "upprop" att "banna" Ungdomar.se på grund av dess behandling av medlemmar som enligt 20% - 25% av Sveriges befolkning ifrågasätter flyktingpolitiken. Dvs i klarspråk - ifrågasätter man flyktingpolitiken så blir man antingen varnad, trådar låses eller raderas eller blir medlemman avstängd.

Har Ungdomar.se som mål att få ner medlemsantalet och antalet besökare till NOLL så är ni på god väg. En bättring kanske vore på sin plats.


   
SvaraCitera

äkta människa:
Jag vet inte hur man gör Ungdomar.se till "en ännu bättre sida" men jag vet bl a hur man gör sidan till en mer VÄLBESÖKT sida. Dagsläget sedan något år tillbaka är väl att det gått ut ett "upprop" att "banna" Ungdomar.se på grund av dess behandling av medlemmar som enligt 20% - 25% av Sveriges befolkning ifrågasätter flyktingpolitiken. Dvs i klarspråk - ifrågasätter man flyktingpolitiken så blir man antingen varnad, trådar låses eller raderas eller blir medlemman avstängd.

Har Ungdomar.se som mål att få ner medlemsantalet och antalet besökare till NOLL så är ni på god väg. En bättring kanske vore på sin plats.

Det stämmer väl inte riktigt?

Jag har själv argumenterat för en stramare migrationspolitik vid flertalet tillfällen här (ska bara poängtera att det är mina egna personliga åsikter). Så länge man håller sig på en saklig nivå, inte går till personangrepp och på övrigt sätt sköter sig blir man inte låst/varnad/avstängd/whatever.

Ingen blir låst för sina åsikter, däremot kan man behöva tänka sig för hur man uttrycker sig.


   
SvaraCitera
time
 time

Skriver under på vad Ruttenfisk säger och lägger till detta:

95% av användarna som reggar sig för att diskutera flyktingpolitik är sedan tidigare bannade medlemmar som mycket väl vet om att de inte är välkomna på sajten oavsett vad de har för åsikt. Därför stängs de ner igen. Är man permanent bannad är man inte längre välkommen på sajten, oavsett om man åsiktsmässigt skulle gått från AfS till S under tiden man varit låst.


   
SvaraCitera

jag skulle vilja ha en funktion som gör så att man kan radera trådar och saker man kommenterat mm. för det är så krångligt när ni ska hålla på och låsa o skit. vill få bort gamla trådar som jag gjort helt enkelt 😉


   
SvaraCitera