Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


vincebruh:

På vilket sätt förstår jag inte? Time skrev till mig att ladda ner ett program som jag inte har någon aning om. Sedan kommer Lave eller vad den nu hette och försöker påstå att det är mitt fel att jag inte använder verktyget rätt. Antar att du bara försöker få uppmärksamhet av Mod genom att skriva att de gör ett bra jobb. Sidan har inte bytts ut på 10 år typ. Bra jobb där va? Blink

sidan bytte helt 2013. det är hälften av vad du påstår. samt, det du inte förstår är ju tydligen 

- att det inte är times fel att du inte kan googla
- att det inte är en bugg
- att modsen inte kodar sajten
- att modsen inte styr hur sajten ser ut
- vad modsen öht gör
- vad en proxy är


   
SvaraCitera

Ursäkta men jag måste inflika pga vincebruh:

vincebruh: still not a helpful response.

Jag var utomlands i somras, fick det du får - och hade INGET problem med det eller ont av det. Var det smidigt? Nja, fick klicka massa bilder som "test" - ibland (efter att jag hade loggat ut/blivit utloggad) meh äh, inget jag direkt kunde klaga över. Var lite irriterande dom första tre gångerna innan jag vande mig. Vad du gör fel vetefan. Du har all rätt att tycka och uttrycka om mods och/eller admins gör ett dåligt jobb, men vad jag sett i den här tråden har både Lav och Time gjort... ja, egentligen mer än vad som krävs av dom. Jag hade droppat dig redan efter Times första svar här i tråden då du antingen inte förstår eller inte vill förstå. Du har till och med fått en väldigt tydlig förklaring om vad en proxy är så att du slapp googla den biten.

vincebruh: - att det inte är times fel att du inte kan googla
- att det inte är en bugg
- att modsen inte kodar sajten
- att modsen inte styr hur sajten ser ut
- vad modsen öht gör
- vad en proxy är

.

Hjärta


   
SvaraCitera

Om du vill ha en steg för steg-guide för hur man fixar VPN eller proxy kan du PMa mig, men du måste förstå att det är inte moderatorernas ansvarsområde att arbeta med sidans funktionalitet.


   
SvaraCitera

Storchen84:
Ursäkta men jag måste inflika pga vincebruh:
Jag var utomlands i somras, fick det du får - och hade INGET problem med det eller ont av det. Var det smidigt? Nja, fick klicka massa bilder som "test" - ibland (efter att jag hade loggat ut/blivit utloggad) meh äh, inget jag direkt kunde klaga över. Var lite irriterande dom första tre gångerna innan jag vande mig. Vad du gör fel vetefan. Du har all rätt att tycka och uttrycka om mods och/eller admins gör ett dåligt jobb, men vad jag sett i den här tråden har både Lav och Time gjort... ja, egentligen mer än vad som krävs av dom. Jag hade droppat dig redan efter Times första svar här i tråden då du antingen inte förstår eller inte vill förstå. Du har till och med fått en väldigt tydlig förklaring om vad en proxy är så att du slapp googla den biten.
.

Hjärta

Man märker tydligt att du skrev med hög puls. Allt jag bad om var att få bort Recaptcha grejen inget mer. Låter som att du är kåt efter uppmärksamhet 😛


   
SvaraCitera

Storchen84
 har både Lav och Time gjort... ja, egentligen mer än vad som krävs av dom. 

Hjärta

Förklara då varför hemsidan ser ut som den har gjort i 10 år utan någon förändring? Blink

Kom med något bättre nästa gång du skriver något och vaddå droppa? varför kom du inte in i diskussionen innan då? Mycket glad


   
SvaraCitera
time
 time

vincebruh:

Förklara då varför hemsidan ser ut som den har gjort i 10 år utan någon förändring? Blink

Sidan har inte sett ut såhär i tio år och det är ingenting som moderatorerna har ansvar för. Detta har påpekats flera gånger nu. Förstår du?


   
SvaraCitera

vincebruh: Låter som att du är kåt efter uppmärksamhet 😛

Ja precis, jag och wineing är kåta efter uppmärksamhetRullar ögonen

vincebruh: Förklara då varför hemsidan ser ut som den har gjort i 10 år utan någon förändring?

Ok 1. det du refererar till har inte ens att göra med det du citerade mig påSkeptisk och 2:

wineing: sidan bytte helt 2013

Jag vet inte hur det står till med din tidsuppfattning, kännedom om tid och matematik, men 5 eller säg 6 år är ganska långt ifrån 10 år.

Dessutom:

Ruttenfisk: Om du vill ha en steg för steg-guide för hur man fixar VPN eller proxy kan du PMa mig, men du måste förstå att det är inte moderatorernas ansvarsområde att arbeta med sidans funktionalitet.

Om du väljer bort ruttenfisks hjälp ELLER om du säger något som att han inte var hjälpsam när han erbjudit dig att S T E G V I S hjälpa dig genom det, så är du uppenbarligen enbart ute efter att vara jobbig och dryga dig (= trolla - särskilt mot mods och admins) och borde då enl min åsikt stängas av i 1-2 dagar för det beteendet.

Dock hade du nästan rätt om en sak:

vincebruh: Man märker tydligt att du skrev med hög puls.

Hög puls hade jag inte men tämligen irriterad blir jag på folk som inte vill förstå utan bara vill dryga sig och påstå att den som försökt hjälpa inte varit till någon hjälp. Sådana personer blir jag i allmänhet irriterad på, ja. Och just nu uppfattar jag dig bara som en person vars avsikt är att trolla ledningen (mods & admins).

vincebruh: varför kom du inte in i diskussionen innan då?

För att jag inte såg "diskussionen" innan? Och jag hade inte kommit in i den öht om det inte vore för ditt beteende då detta är en tråd som huvudsakligen mods och admins svarar i.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Dock hade du nästan rätt om en sak:Hög puls hade jag inte men tämligen irriterad blir jag på folk som inte vill förstå utan bara vill dryga sig och påstå att den som försökt hjälpa inte varit till någon hjälp. Sådana personer blir jag i allmänhet irriterad på, ja.

Hjärta

Frågade bara om hjälp till att bli av med en grej din pungråtta. Tror du inte att andra blir irriterande när du skriver att du ska ''droppa'' de? 😛


   
SvaraCitera

Bara jag eller går klockan här 2 minuter för tidigt? 


   
SvaraCitera

Donkeking: Bara jag eller går klockan här 2 minuter för tidigt?

Ibland är den tidig ibland sen. Den verkar leva sitt egna liv


   
SvaraCitera

PWr:

Ibland är den tidig ibland sen. Den verkar leva sitt egna liv

Shit va kul!! Tur att hela webbsidan också har en egen personlighet och tydligen egen tids uppfattning. Det gör sidan mer levande hahah. 


   
SvaraCitera
NotMe

lite bättre design kanske? Ser ut som en fucking forum site från 2009


   
SvaraCitera

NotMe: 2009

Dissa inte 2009 hörru


   
SvaraCitera

Skapar en livechatt och sätter pålitliga personer som moderatorer. Håller allt hat borta, ger ärliga och snälla människor en chans att tala ut. 


   
SvaraCitera

Kan man få en förklaring varför tråden är borttagen och kan man få se det som alla har skrivit i den när den är borta så man inte missar vad dom skrev


   
SvaraCitera