Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


Minimario188 :
Kan man få en förklaring varför tråden är borttagen och kan man få se det som alla har skrivit i den när den är borta så man inte missar vad dom skrev

Bryter mot reglerna på ett eller annat sätt.
Om du menar den där du söker kontakt med folk så är det för att kontaktannonser inte är tillåtna här.


   
SvaraCitera

Lav:

Bryter mot reglerna på ett eller annat sätt.
Om du menar den där du söker kontakt med folk så är det för att kontaktannonser inte är tillåtna här.

Så man får inte fråga om någon vill sola dator spel bara för det är inte ni som äger det spelet och ni vill inte förlora personer här?


   
SvaraCitera

Minimario188 :

Så man får inte fråga om någon vill sola dator spel bara för det är inte ni som äger det spelet och ni vill inte förlora personer här?

För att kontaktannonser inte är tillåtna. Varken mer eller mindre. 


   
SvaraCitera
Haien

Fast har inte kontaktannonser varit tillåtna så länge de inte är av sexuell grund? 


   
SvaraCitera

Haien:
Fast har inte kontaktannonser varit tillåtna så länge de inte är av sexuell grund? 

Var så förr iaf men då det raderats oavsett vilken kontaktannons det varit sedan jag kom tillbaka antar jag att det ändrats.

Time får nog svara på det Söt


   
SvaraCitera
time
 time

Haien:
Fast har inte kontaktannonser varit tillåtna så länge de inte är av sexuell grund? 

För länge sedan, men det är ändrat.


   
SvaraCitera

Kan ni inte göra en app??


   
SvaraCitera
time
 time

Interlopper:
Kan ni inte göra en app??

Om du vill koda en app gratis är du välkommen att göra det. Blink Vi vill lägga alla resurser på att se till att den här sajten blir av med alla sina kinks och rejält uppdaterad så den passar ett internetsamhälle år 2019 och framåt liksom.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

En sak jag undra väldigt ofta. Det är varför det finns många sexkonton här inne och spammar massa webcamsex sidor och sånt. Som att Denna hemsidan är har ett samarbete med sånt.


   
SvaraCitera

vincebruh:
En sak jag undra väldigt ofta. Det är varför det finns många sexkonton här inne och spammar massa webcamsex sidor och sånt. Som att Denna hemsidan är har ett samarbete med sånt.

haha va?
uppenbara botar är uppenbara och tas bort direkt när en mod/admin är inne.


   
SvaraCitera

Lav:

haha va?
uppenbara botar är uppenbara och tas bort direkt när en mod/admin är inne.

Trodde redan att du märkte det, eftersom man ser dig ganska ofta här inne. 


   
SvaraCitera

vincebruh:

Trodde redan att du märkte det, eftersom man ser dig ganska ofta här inne. 

Har låst flera konton senaste dagarna så ja, jag har märkt det. Eller är det något konto jag missat? Isådanafall kan du väl anmäla det?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

jag vill att gamla moderater är tillbaka


   
SvaraCitera