Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


jävla kuk kan inte ändra på min mejladress 


   
SvaraCitera

Undrar hur användaren daygamer får kalla en annan tjej för hora i den här tråden och inte låsas. Sedan om det är jag som skriver något så blir jag plötsligt låst i 3 månader. 

trevligt forum med moderator som knappast har någon koll på vad som skrivs i alla trådar och bannar folk hursomhelst. xD


   
SvaraCitera

vincebruh:
Undrar hur användaren daygamer får kalla en annan tjej för hora i den här tråden och inte låsas. Sedan om det är jag som skriver något så blir jag plötsligt låst i 3 månader. 

trevligt forum med moderator som knappast har någon koll på vad som skrivs i alla trådar och bannar folk hursomhelst. xD

Jag (och resterande moderatorer och admins) har inte möjlighet att vara online 24/7 och kolla vad som skrivs. Det finns Anmälningsfunktion så anmäl om du ser något dumt så blir det lättare för oss att direkt se vad du menar.

Och snälla, låtsas inte som om du har skrivit smågrejer till folk och därför blivit låst för du vet mycket väl om vad du skrivit. 


   
SvaraCitera

Lav:

Jag (och resterande moderatorer och admins) har inte möjlighet att vara online 24/7 och kolla vad som skrivs. Det finns Anmälningsfunktion så anmäl om du ser något dumt så blir det lättare för oss att direkt se vad du menar.

Och snälla, låtsas inte som om du har skrivit smågrejer till folk och därför blivit låst för du vet mycket väl om vad du skrivit. 

hahaha det är ju inte mitt jobb och se till vem som skriver dumheter. du som moderator borde gå igenom alla trådar och se vilka som är otrevliga, det är ju ditt jobb liksom wtf. Du är ganska duktig på att uttala dig men det finns fortfarande folk som skriver hora osv. ska du inte ta och kolla på det istället, eller är det för att att han är för cool för att bli bannad? xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

hahaha det är ju inte mitt jobb och se till vem som skriver dumheter. du som moderator borde gå igenom alla trådar och se vilka som är otrevliga, det är ju ditt jobb liksom wtf. Du är ganska duktig på att uttala dig men det finns fortfarande folk som skriver hora osv. ska du inte ta och kolla på det istället, eller är det för att att han är för cool för att bli bannad? xD

Jag gör detta ideellt så inte riktigt mitt jobb. 
Men visst, vill du inte att folk som beter sig illa ska få stå till svars för det så behöver du inte anmäla något.

End of discussion. 


   
SvaraCitera

Lav:

Och snälla, låtsas inte som om du har skrivit smågrejer till folk och därför blivit låst för du vet mycket väl om vad du skrivit. 

jag vet mycket väl vad det är jag har skrivit men jag har fortfarande aldrig skrivit att någon är en hora lol. du tycker att det är accepterande att kalla andra horor på detta forumet eller? såsom jag ser det så har en tråd vid namnet rolex fått mycket kommentarer som bitch hora osv. gud vad ni ska spela över så mycket.


   
SvaraCitera

Lav:

Jag gör detta ideellt så inte riktigt mitt jobb. 
Men visst, vill du inte att folk som beter sig illa ska få stå till svars för det så behöver du inte anmäla något.

End of discussion. 

trögaste moderator man någonsin skrivts med. sen ska jag helt plötsligt bli bannad bara för att du inte tyckte om min kommentar säkert. haha skärp till dig. finns en anledning till att detta forumet har ruttnat.


   
SvaraCitera

Du skrev att han kallat någon för hora i denna tråden och helt plötsligt är det i en annan tråd?
Hur ska du ha det?

Jag låser pga regelbrott helt enkelt. Skriver du något personligt mot mig, och jag anser att det gått över gränsen, så låter jag någon annan bedöma situationen. 

PRO tip: skriv i rätt tråd nästa gång Blink


   
SvaraCitera

lav borde få en belöning för bästa moderator på um! Party

#spridkärlek


   
SvaraCitera
time
 time

vincebruh:

trögaste moderator man någonsin skrivts med. sen ska jag helt plötsligt bli bannad bara för att du inte tyckte om min kommentar säkert. haha skärp till dig. finns en anledning till att detta forumet har ruttnat.

Men hallå. Sådär talar vi inte om och till varandra på Ungdomar.se. Skärpning. Kan du inte vara trevlig får du hitta ett annat forum att hänga på, här är vi trevliga mot varandra.


   
SvaraCitera

jag gillar lav som mod mer nu


   
SvaraCitera

time:

Men hallå. Sådär talar vi inte om och till varandra på Ungdomar.se. Skärpning. Kan du inte vara trevlig får du hitta ett annat forum att hänga på, här är vi trevliga mot varandra.

jaha så du tycker det är ok att skriva horor till andra användare? xD


   
SvaraCitera
time
 time

vincebruh:

jaha så du tycker det är ok att skriva horor till andra användare? xD

Nej, naturligtvis inte. Att bryta mot våra regler är inte okej, varken för dig eller någon annan. Nu får du skärpa till dig eller så får du ta en liten paus från sajten.


   
SvaraCitera

Rensar moddar finns för mångaParty


   
SvaraCitera

vincebruh:
Undrar hur användaren daygamer får kalla en annan tjej för hora i den här tråden och inte låsas. Sedan om det är jag som skriver något så blir jag plötsligt låst i 3 månader. 

trevligt forum med moderator som knappast har någon koll på vad som skrivs i alla trådar och bannar folk hursomhelst. xD

Trodde du att det här stället var nån slags demokrati? Skeptisk


   
SvaraCitera