Forumet - Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?

79268 15 547

Lav:
Jag gör detta ideellt så inte riktigt mitt jobb. 
Men visst, vill du inte att folk som beter sig illa ska få stå till svars för det så behöver du inte anmäla något.

End of discussion. 
trögaste moderator man någonsin skrivts med. sen ska jag helt plötsligt bli bannad bara för att du inte tyckte om min kommentar säkert. haha skärp till dig. finns en anledning till att detta forumet har ruttnat.
Du skrev att han kallat någon för hora i denna tråden och helt plötsligt är det i en annan tråd?
Hur ska du ha det?

Jag låser pga regelbrott helt enkelt. Skriver du något personligt mot mig, och jag anser att det gått över gränsen, så låter jag någon annan bedöma situationen. 

PRO tip: skriv i rätt tråd nästa gång Blink

Spana också in:

vincebruh:
trögaste moderator man någonsin skrivts med. sen ska jag helt plötsligt bli bannad bara för att du inte tyckte om min kommentar säkert. haha skärp till dig. finns en anledning till att detta forumet har ruttnat.
Men hallå. Sådär talar vi inte om och till varandra på Ungdomar.se. Skärpning. Kan du inte vara trevlig får du hitta ett annat forum att hänga på, här är vi trevliga mot varandra.

Storchen84: Något har hänt med den mobila versionen av sidan, symptom för det här. Vet varken om ni känner till problemet eller var jag skulle vända mig med det.

Hjärta
Det har vi koll på. Vi har skickat det vidare till den som kan det där med kommandorörelser som förhoppningsvis kan lösa det snart!

Samtidigt lite skönt att slippa tänka på att man behöver kika på UM när man har raster på jobbet Rodnar
Lite märkligt att inte aktuella mod och admin uppdateras automatiskt i trådarna. I första inlägget i den här tråden står fortfarande Edinburgh som både mod och admin fast han inte varit inloggad sedan januari 2017.
Detsamma gäller en dryg handfull mod och admin som inte har varit inloggade på många år.

Kanske dags att uppdatera mjukvaran så att alla trådar har aktuella uppgifter?