Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


time
 time

Storchen84:
Något har hänt med den mobila versionen av sidan, symptom för det här. Vet varken om ni känner till problemet eller var jag skulle vända mig med det.

Hjärta

Buggrapporteringstråden är tråden man vänder sig till, men vi har koll på det och gör vad vi kan för att lösa det så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

Tycker att Ruttenfisk ska stå med under rubriken "Våra moderatorer" på kategorin "Om oss"


   
SvaraCitera
Algot

Vet ej


   
SvaraCitera

den killen i fell deeply in love with har tröttnat på mig och wow 


   
SvaraCitera

Algot:
Vet ej

hxiley:
den killen i fell deeply in love with har tröttnat på mig och wow 

jag håller med väldigt bra uppmaningar till ungdomar.se's framtid 


   
SvaraCitera
Algot

dahlbear:

jag håller med väldigt bra uppmaningar till ungdomar.se's framtid 

Verkligen


   
SvaraCitera

Gör så man kan radera svar och inslagg. Gör så man spela en theme song på sin profil al 'a myspace.


   
SvaraCitera

moonchild_186:
Gör så man kan radera svar och inslagg. Gör så man spela en theme song på sin profil al 'a myspace.

Anmäl inlägget du vill få bort så fixar vi det.

Du kan ha länkar till låtar på din profil, men att det automatiskt ska spelas upp när man går in där är nog inget vi kommer att satsa på. MySpace hade sin tid ;P


   
SvaraCitera

Lite märkligt att inte aktuella mod och admin uppdateras automatiskt i trådarna. I första inlägget i den här tråden står fortfarande Edinburgh som både mod och admin fast han inte varit inloggad sedan januari 2017.
Detsamma gäller en dryg handfull mod och admin som inte har varit inloggade på många år.

Kanske dags att uppdatera mjukvaran så att alla trådar har aktuella uppgifter?


   
SvaraCitera
time
 time

Daddy Cool: Kanske dags att uppdatera mjukvaran så att alla trådar har aktuella uppgifter?

Det är inte mjukvarans fel. Glad


   
SvaraCitera
theooz

En chatt! Typ irc. Hade varit sjukt kul, och socialt stimulerande på ett annat sätt


   
SvaraCitera
Em111

Tycker verkligen att ni borde skaffa en riktig app till mobilen. På min Iphone loggas jag alltid ut från mitt konto så fort jag går ut från safari. Lite störigt 🙁


   
SvaraCitera

Em111:
Tycker verkligen att ni borde skaffa en riktig app till mobilen. På min Iphone loggas jag alltid ut från mitt konto så fort jag går ut från safari. Lite störigt 🙁

Har gå in på www.ungdomar.se/sign-in
Spara lösenordet via den sidan så kommer du bara loggas ut ca 1-2ggr/mån.


   
SvaraCitera
Em111

Lav:

Har gå in på www.ungdomar.se/sign-in
Spara lösenordet via den sidan så kommer du bara loggas ut ca 1-2ggr/mån.

Tack! 


   
SvaraCitera

Sie können einen gefälschter Führerschein kaufen online auf dieser Website und an eine Adresse Ihrer Wahl liefern www.führerschein-online-kaufen.com


   
SvaraCitera