Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur gör vi Ungdomar.se till en ännu bättre sajt?


Genom att göra den till en bättre sajt


   
SvaraCitera

Arre_E:
Försök att jobba mer mer SEO (få sidan att synas oftare i googles sökfunktion), skulle inte vara fel med 100-5000nya medlemmar

Bra! Och bra med medlemmar med kunskap. Vi upplever väl iofs själva att det ser rätt bra ut när vi söker på vanliga frågor. Men det betyder inte att det inte går att bli bättre och det är ju viktigt att vi syns inte BARA på sexfrågor =)


   
SvaraCitera

Gör den mobilvänlig. Seriöst. 


   
SvaraCitera
Haien

Ikaros med ett par extra vingar.:
Gör den mobilvänlig. Seriöst. 

Det är den


   
SvaraCitera

Ikaros med ett par extra vingar.:
Gör den mobilvänlig. Seriöst. 

Vad exakt är inte mobilvänligt?


   
SvaraCitera

ddd


   
SvaraCitera

Hej tittare, jag vet inte riktigt hur jag tackar Lord Zakuza tillräckligt för vad han har gjort mig. Min fru ignorerade mig och gick tillbaka till sin ex-älskare de senaste fyra månaderna. Om inte för Lord Zakuzas ingripande, skulle jag inte ha fått min fru tillbaka. Han är kraftfull förtrollning förde tillbaka min fru inom 24 timmar. Finns det någon där ute som behöver komma tillbaka till han eller hennes älskare tillbaka? Sedan föreslår jag att du kommer i kontakt med Lord Zakuza nu genom hans WhatsApp-linje på + 17405739483 för mer information. Gud välsigne dig herr.


   
SvaraCitera

Ok jag omformulerar mig. Gör den mer modern, tonåringar är nuförtiden väldigt vana vid appar med yngre utseende. Exempel: Väldigt klumpigt att titta på och infoga videos


   
SvaraCitera

Och man måste ladda om sidan för att se notiser och sånt


   
SvaraCitera

Hej! 
Nu har den här tråden legat klistrad sen...för alltid. Det har kommit många bra förslag. Kanske några lite mindre seriösa men det är öppet för alla att tycka det man tycker. 🙂 Nu kommer vi inte längre ha den här tråden klistrad. Inte för att era förslag inte är toppen och vi kommer fortfarande notiser när ni skriver i tråden, men nu vill vi lyfta fram andra trådar ett tag. 


   
SvaraCitera

Redaktionen:
Hej! 
Nu har den här tråden legat klistrad sen...för alltid. Det har kommit många bra förslag. Kanske några lite mindre seriösa men det är öppet för alla att tycka det man tycker. 🙂 Nu kommer vi inte längre ha den här tråden klistrad. Inte för att era förslag inte är toppen och vi kommer fortfarande notiser när ni skriver i tråden, men nu vill vi lyfta fram andra trådar ett tag. 

Förresten! Jag finns i Stöd och Svar, heter Alice och till mig får ni gärna ställa frågor som handlar om hemsidans funktioner. /Alice


   
SvaraCitera

AliceAliceAlice:

Förresten! Jag finns i Stöd och Svar, heter Alice och till mig får ni gärna ställa frågor som handlar om hemsidans funktioner. /Alice

visste inte att det var andra än time som jobbade här


   
SvaraCitera

dahlbear:

visste inte att det var andra än time som jobbade här

🙂 Tycker du vi är nästan osynliga? Vi får nog köra en presentation snart i så fall. 


   
SvaraCitera

Redaktionen:

🙂 Tycker du vi är nästan osynliga? Vi får nog köra en presentation snart i så fall. 

aa, var med i forumet mer så man får lära känna er bättre


   
SvaraCitera

awesome site i love it keep posting more   https://fencingfortcollinsco.com


   
SvaraCitera