Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur ska jag göra min tjejs vagina tajt!


Ämnesstartare

Hej, beöhver lite hjälp från er tjejer o grabbar kanske, jag älskar min tjej, och tillfredställer henne sexuellt, men jag blir inte det, kan inte komma i vaginan. hon tvingar mig använda kondom, jag kommaer alltid utan. Jag respekterar detta men samtidigt vill jag inte hålla på at runka för att få utlösning, har just köpt kukringar för att strama åt penisen lite, ska se om det hjälper... men frutom kegel övningar osv, finns det kanske nått sexhjälpmedel som kan göra hon stramare... med kondom alltså... har varit så grymt frestat av att bara vara otrogen för att känna en härlig mus.... hon använder inte p iller och vill inte köra utan kondom, några tips eller råd?


   
Citera

Nål och tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa större snopp. [zzz]


   
SvaraCitera

älskasex:

p iller

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har ganska stor kuk, det e känslan som ite finns där....kommer altid med mina gamla kk, dom e lika stora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskasex:

Men jag har ganska stor kuk, det e känslan som ite finns där....kommer altid med mina gamla kk, dom e lika stora

Uppenbarligen inte stor nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör kuken i henne när hon sover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack giergerzähler.....lol. inte mycket till hjälp eftersom det kostar att göra kuken strörre, jag e annars 17 cm i erigerat tillstånd... nått annat tips kanske ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskasex:

jag e annars 17 cm i erigerat tillstånd

Litet. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ska pröva det,,, när hon sover alltså, efter en krog kväll hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa att lära sig stava, jävla pack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men orka stava, jag är född i england,,,,, min svenska är så där..


   
SvaraCitera

Om du funderar på att vara otrogen för en sån grej så förtjänar du ingen hjälp. Hmpf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskasex:

men orka stava, jag är född i england

Meningen är att man ska kunna stava ifall man ska skriva.

I England skriver man inte såhär:

älskasex:

england,,,,,

älskasex:

där..

Man skirver "..."


   
SvaraCitera

Du kan ju fråga om hon vill ha analsex. Det hålet lär ju va lite tajtare. [y]

btw, varför ligger den här tråden i "Homo- och Bisexualitet"? Verkar ju inte ha nått med Homo- och Bisexualitet att göra..


   
SvaraCitera