Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, hur ska jag tyda hans sms?


Ämnesstartare

Heej, i somras förra året träffade jag en kille som jag tycker om tror jag. Det är svårt att veta för att vi bara har träffats en, två gånger sedan sommaren. Men vi pratar mycket över sociala medier och så. Men det är så många saker jag verkligen inte förstår, liksom gillar han mig också?
När vi pratar så glömmer han mycket av vad han har sagt och kan kännas frånvarande ibland, men andra gånger är han med och vi har haft trevliga konversationer. Samtidigt har han sagt (plötsligt) att han gillar mig. Jag är mycket blyg av mig men jag tog mig mod och frågade på vilket sätt han gillar mig. Han dröjde lite och svarade sedan 'som en vän'. Efter det såg jag att jag hade missat två tidigare sms från honom (inte samma chatt) där han skickade "hej Hjärta" två timmar innan när jag var på träning. Jag är så förvirrad, kan någon förklara vad han menar? 
Tack på förhand:)


   
Citera

Han kanske är osäker pga. de signaler både du och han har skickat. Vet själv när man var förälskad och tolkade alla missade sms som "Gillar hon inte mig längre! :(".

Tror han är osäker på sina känslor för dig och är rädd för att visa sig sårbar.

Ni verkar ju klicka vilket bådar gott.

Blyghet åsido kanske det bästa för er, är att mötas och verkligen prata ut. Vad vill du, vad vill han och kom fram till en lösning som ni tycker passar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

@Lee Woo-Jin, okej får se till att vi träffas någon gång då han och jag. Jag liter mycket på era svar eftersom att jag inte har många andra. Tack iallafall Glad


   
SvaraCitera

Han kanske bara inte vågade skriva något annat än vän ifall du inte ville vara annat än vän...


   
SvaraCitera
myten

Ta inte sånt över sociala medier... Det är sånt man tar face 2 face, så inget misstolkas 


   
SvaraCitera