Aviseringar
Rensa alla

hjälp, i has question


Ämnesstartare

i måndags styrketräna jag och jag har typ träningsvärk sen igår (ont i vissa delar av armarna)
jag undrar om jag kan träna idag ocklså?
eller??[shake]


   
Citera

Ja det kan du. De är klart att det kan göra onte osv men ibland försvinner smärtan snabbare om du tränar mer. Träna varannan dag är no problemo.[y]


   
SvaraCitera

klart du kan träningsvärk är bara bra


   
SvaraCitera

Om du inte vet sån baskunskap skall du tamejfan inte träna


   
SvaraCitera

Ja det kan du


   
SvaraCitera

Vila dig.


   
SvaraCitera

have have have


   
SvaraCitera

Det blir ju bara bättre och bättre ju mer du tränar. Klart du får ont [crazy]


   
SvaraCitera

Woho:

Om du inte vet sån baskunskap skall du tamejfan inte träna

Du kan ju vara den vuxna och ge honom den kunskapen som du tydligen har. Ingen vet något i början.


   
SvaraCitera

Dennis:

Du kan ju vara den vuxna och ge honom den kunskapen som du tydligen har. Ingen vet något i början.

Innan han börjar med sin styrketräning måste han ta reda på sådan information så att hanskadar sig


   
SvaraCitera

Woho:

Innan han börjar med sin styrketräning måste han ta reda på sådan information så att hanskadar sig

Därför är det bättre om du hade gjort vad jag skrev. Överens?


   
SvaraCitera

Dennis:

Därför är det bättre om du hade gjort vad jag skrev. Överens?

För att lyckas med sin styrketräning bör man ta reda på sådan information själv, inte fråga andra på ett forum, det visar bara att han inte är redo än


   
SvaraCitera

Woho:

För att lyckas med sin styrketräning bör man ta reda på sådan information själv, inte fråga andra på ett forum, det visar bara att han inte är redo än

Menar du googla... ? Kan hålla med dig till viss del ja. Men det här forumet behöver verkligen en facepalm smiley.

De "andra" på forumet kan leda honom till informationen. Jag tycker det är helt ok, om du vill prata mer så kan vi ta det på pm så vi inte skräpar ner stackars pojkens tråd.


   
SvaraCitera

Dennis:

Menar du googla... ? Kan hålla med dig till viss del ja. Men det här forumet behöver verkligen en facepalm smiley.

Ja, om man googlar efter en viss sorts information, säg "teenage workout plans" eftersom att han är 15. så kommer det upp många olika resultat på hemsidor som man kan jämföra med varandra och skapa sin egen uppfattning, jag kom t.ex. i kontakt med den här hemsidan då och den tycker jag är jättebra:
http://scoobysworkshop.com/index.htm

Men, det är även bra att läsa olika böcker inom ämnet, t.ex dem här: http://www.bodybuildingrevealed.com/affiliates/pdf.shtml
och dessutom om man har några frågor lr något man undrar över så brukar jag alltid fråga behörig personal på gymmet.


   
SvaraCitera