Aviseringar
Rensa alla

Hjälp igen [rolleyes]


Ämnesstartare

Gifted:

wtf? sånt går väl inte? låter mest random...

men vad menade hon då?[shake]


   
SvaraCitera
Gifted

gugge_heter_jag:

men vad menade hon då?

hon menade nog det, men det låter lite som "hur gör jag för att flyga".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

hon menade nog det, men det låter lite som "hur gör jag för att flyga".

Nej det menade jag inte. Om du hade lärt dig läsa hade du vid det här laget insett att det handlar om att kopiera bilder och lägga in i Windows Vista Fotogalleri.


   
SvaraCitera
Gifted

grodanboll_:

Om du hade lärt dig läsa hade du vid det här laget insett att det handlar om att kopiera bilder och lägga in i Windows Vista Fotogalleri.

Och om du formulerade dig bättre hade du skrivit att det rörde sig om windows vista, som långt ifrån alla använder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske ännu någon anti-pirat-taktik som Vista inkorporerat (vilket roligt ord i sammanhanget... lite ordvits... korporation, inkorporera höhö) på bekostnad av användarna, och som din dator i hemlighet uppdaterat till när du startade den? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Och om du formulerade dig bättre hade du skrivit att det rörde sig om windows vista, som långt ifrån alla använder.

Jag skrev Vista sucker. Som sagt

grodanboll_:

Om du hade lärt dig läsa hade du vid det här laget insett att det handlar om att kopiera bilder och lägga in i Windows Vista Fotogalleri

Stringburka:

på bekostnad av användarna, och som din dator i hemlighet uppdaterat till när du startade den?

Wtf, fattade knappt hälften av det där. Men man installerar ju uppdateringar manuellt eller jag gör det iaf. Märker ingen skillnad, men prestandan blir ju bättre om man gör det står det : P Fast nu har jag typ 15 uppdateringar som bara misslyckas hela tiden : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klistra in bilder... i fotoalbumet? På um?

Man måste väl ladda upp bilder för att de skall visas i ett fotoalbum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera