Aviseringar
Rensa alla

Hjälp ja har fått massa bristningar! Vill ha bort dom!


Ämnesstartare

(Hjälp ja har fått massa bristningar)
tyvärr är de så att ja har gått upp för snabbt
dom här 2 senaste åren å de har resulterat till massa bristningar,
skäms jätte mycke vill inte visa mig för pojkvännen längre,
har fått de på ytter å inne låren sen runt brösten me [cry].

*Jag undrar om någon vet hur man kan få bort dom lr göra så dom bleknar å knappt yns me, har hört något om att man kan sola, men ja blir inte så jätte brun har inte ett sånt pigment, e röhårig så de tar ett tag innan ja får färg plus att ja bränner mig!

*Så om nån av er skulle ha något bra tips hur man kan bli av med dom lr bleka om skulle den vara en ängel!


   
Citera
Ämnesstartare

bristningar får man när man blir tjock, och dom försvinner aldrig. förlåt, men thats the truth.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_ftw:

bristningar får man när man blir tjock, och dom försvinner aldrig. förlåt, men thats the truth.

jag vet att man får de om man e tjock lr går upp för snabbt, men ja undrade bara om de finns något sätt å bleka bort dom lite, dom blekanar i å försig med åren å blir vitamen just nu e dom röda å syns bra mycke![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

men just nu e dom röda å syns bra mycke![sad]

målarfärg?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

e röhårig så de tar ett tag innan ja får färg plus att ja bränner mig!

Försök inte sola bort dem för allt i världen!

Jag tor han inte skulle bry sig över hövan för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja o min ena bror har en annan typ av hud än resten av familjen. så vi har bristningar på i stort sett alla delar av kroppen![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_ftw:

målarfärg?

tss jo vist de sitter la ett litet tag men försvinner sen, sen finns de nog inte i min nyans heller [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejen_jag:

ja o min ena bror har en annan typ av hud än resten av familjen. så vi har bristningar på i stort sett alla delar av kroppen!

Nej Usch va hemskt låter inte alls kul! Ska nog inte klaga då när de gäller mina eftersom de e självförvållat! Vet tyvärr inte va ja ska säg mer en ja beklagar, om de nu e så att du mår dåligt av de!?! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Försök inte sola bort dem för allt i världen!

Jag tor han inte skulle bry sig över hövan för övrigt.

Lite kan ja väl sola, blir lite brun först å sen lite röd å sen mer brun, men när ja e "brun" så ser ja ut som dom flesta gör på vinter när deras solbränna bleknar, själv e man nästan mjälkvit i hyn! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

Lite kan ja väl sola, blir lite brun först å sen lite röd å sen mer brun, men när ja e "brun" så ser ja ut som dom flesta gör på vinter när deras solbränna bleknar, själv e man nästan mjälkvit i hyn! [n]

Precis, är man rödhårig har man oftast inte så mycket pigment, vilket gör det farligare at sola utan skydd än för andra.

För övrigt är mjölkvit hy väldigt vackert, tycker jag.


   
SvaraCitera

Jag har bristningar på underarmen vid armhålan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Precis, är man rödhårig har man oftast inte så mycket pigment, vilket gör det farligare at sola utan skydd än för andra.

För övrigt är mjölkvit hy väldigt vackert, tycker jag.

Jag e inte i solen på smmaren utan solkräm så så långt tänker ja, sen vill ja inte bleka mina tatueringar heller! Okej men ja e inte riktigt så ljus men nästan!

Homunculi:

Jag har bristningar på underarmen vid armhålan.

Okeej, har aldrig hört förut attt man kan ha ristningar där, men de låter inte alls kul, lider me dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

Jag e inte i solen på smmaren utan solkräm så så långt tänker ja, sen vill ja inte bleka mina tatueringar heller! Okej men ja e inte riktigt så ljus men nästan!

Okej, men de bleknar av sig själva efter ett tag, tydligen inte helt, emn så de nästan inte syns. Jag har själv haft (har.)

black_rose:

Okeej, har aldrig hört förut attt man kan ha ristningar där, men de låter inte alls kul, lider me dig. [sad]

Det blir inte bara av att man går upp i vikt utan om man växeer väldigt fort också. Därför jag fick på låren och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det blir inte bara av att man går upp i vikt utan om man växeer väldigt fort också. Därför jag fick på låren och så.

Jo de e sant, de e ju de ja har råkat ut för, växt för snabbt i omkretsen runt låren å lagt på nästa två större kupor i bh-storlekar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

Jo de e sant, de e ju de ja har råkat ut för, växt för snabbt i omkretsen runt låren å lagt på nästa två större kupor i bh-storlekar!

Tror inte han klagar.


   
SvaraCitera