Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Jag är rädd att jag börjar bli fjortis!


Ämnesstartare

Idag så slingade jag håret blondt. Och jag kom på efter att... det är för de mesta fjortisar som gör det!

Hjälp! Jag vill inte att folk ska se mig som en fjortis!

Ha det så bra. och stöd mig snälla!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men skärp dig. Folk har alltid fördomar, spelar ingen roll. Var dig själv bara, sen får folk tro vad dom vill. Eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d e coolt mannen
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahhahaha.... är du den iSound jag tror du är? [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Hahahhahaha.... är du den iSound jag tror du är?

Vet inte... jag kom på namnet bara slumpmässigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men skärp dig. Folk har alltid fördomar, spelar ingen roll. Var dig själv bara, sen får folk tro vad dom vill. Eller hur?

Jo, men jag vill inte att dom ska tro att jag är fjortis. Jag vill bara vara blond! inte fjortis!


   
SvaraCitera

rofl faggot! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSound:

Vet inte... jag kom på namnet bara slummässigt

Bor du i piteå är du det;

Anyways. Fjortis är du ifall du är populär, blond och äckligt normal, enligt mig. Anser många att du är fjortis, är du det, antar jag. Men du väljer ju själv vad du vill vara eller hur du ser ut, så länge du är stolt över det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är fjortis...period [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Anyways. Fjortis är du ifall du är populär, blond och äckligt normal, enligt mig. Anser många att du är fjortis, är du det, antar jag. Men du väljer ju själv vad du vill vara eller hur du ser ut, så länge du är stolt över det?

Jag vill bara prova att vara blond, inte fjortis :P. Defentivt inte stolt övet att vara fjortis. Blärk! Nä, jag är inte från piteå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSound:

Jag vill bara vara blond! inte fjortis!

Var inte fjortis då? Folk kommer alltid tro saker. Om det betyder så jävla mycket för dig så får du väl bevisa för dom att du inte är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att gå omkring och oroa sig så mycket om hur folk uppfattar en är lite fjortisaktigt [no-no]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera