Aviseringar
Rensa alla

hjälp jag har en fråga om julklappar som är akut!


Ämnesstartare

hej det är så att jag ska handl a julk lappar till min familj imorgon... och jag vet itne vad jag ska köpa till 1. mamma. 2. bror som e 19 och syster som e 24 och även mormor...

anledningen till min panik är att jag inte får pengar förrän 23e...så har inte kunnat köpa innan...

snälla hjälp det är akut!! akut!


   
Citera
Ämnesstartare

Till min mamma så köpte jag iår en FM sändare till hons bil så hon kan lyssna på musik från mobilen till bilstereon, till min lillasyster så köpte jag ritblock och pennor då hon gillar att rita, och till min farmor så har jag skaffat en fin pläd. 
Vad som just passar din bror samt syster vet inte jag, det beror kanske på vad dom är intresserad av Galen
Iaf en lista av vad jag köpt till mina motsvarigheter som du nämnde i din beskrivning. Lycka till Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har köpt godis till alla mina nära och kära ahhahaha


   
SvaraCitera

Ge dom sexleksaker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma: klädesplagg (mjukisbyxor, BH, trosor...)
Brorsan: ge hanpengar eller någon parfym
Syster: parfym eller klädesplagg
Mormor: någon finn dekoration


   
SvaraCitera

till mamma köpte jag en skitsöt pyjamas från cubus, till min bror en relativt billig parfym+shower gel


   
SvaraCitera
time
 time

Till mormor och mamma brukar jag lägga ihop en liten korg med en julblomma, två chokladplattor, en god ost och en flaska gott (ibland med alkohol, ibland utan). 

Syrran brukar få body lotions från Kicks eller liknande, parfym går också bra. Brorsan är lite svårare för han byter intressen konstant, så typ, presentkort på H&M eller någon annan affär man vet att han kan tänka sig handla i har alltid funkat för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En trisslott och ett vänligt ord till var och en


   
SvaraCitera