Aviseringar
Rensa alla

hjälp jag har kissat på mig


Ämnesstartare

-.- vad ska bup göra åt det...[tard]


   
SvaraCitera

Min lillebror hade samma problem när han var liten, men det försvann typ vid 9-års åldern. Har aldrig hört talas om att det finns återfall, men om du hade det när du var liten kanske du hade kontakt med läkare, och om så är fallet kan du väl kontakta sjukhuset igen och få hjälp, du kanske har problem med blåsan eller något i den stilen. Btw drick inte 1.5h innan du sover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej hoppas det funkar skriver i morgon bitti om det funkade eller ej..


   
SvaraCitera

haha, FAIL..[cute]


   
SvaraCitera

Gjorde det för några år sen när jag var jättepingnödig när jag skulle sova, så drömde jag att jag pinga. Fast bara några droppar typ eftersom jag vaknade direkt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina kvällar nu sen jag skrev sisst har gått upp och ner har kissat ner hella blöja ibland och bara litte gran ibland så det kommer olika men det värkar ej villja ge upp....[zzz]


   
SvaraCitera

Kissa innan du går och lägger dig?


   
SvaraCitera

Jag drömde en skitskum dröm förra året och kissade genom hela madrassen. Vi köpte en ny madrass och efter det fick jag sova med en gigantisk plastpåse under lakanet. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxee:

Kissa innan du går och lägger dig?

hjälper inte tyvär
...


   
SvaraCitera

jonsen 94:

hjälper inte tyvär
...

Tråkigt att höra. [sad]


   
SvaraCitera

jonsen 94:

under dom närmsta månaderna har jag börjat

*senaste

isola:

bup

Varför, tror du hans penis har ångest? lol

jonsen 94:

inte

Har du blivit mer svårväckt på slutet/sover djupare?

Kan du testa att ställa larmet på mobben nån gång mitt i natten och gå upp och kissa då? inte kul att bli väckt iof, men tråkigt att sitta i sjön med, bara en ide.


   
SvaraCitera

De låter inte alls behagligt. Tråkigt att folk försöker ''skämta'' om ett akut problem.

Att kissa på sig i sömnen tror jag handlar om dålig självförtroende. Men
mitt slutgiltiga svar är att besöka en läkare. I värsta fall kan du få utskrivna tabletter som ska motvärka ditt problematiska sängbesvär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det e tråkigt vet ej vad jag sak göra... några tips


   
SvaraCitera

Matsy:

Varför, tror du hans penis har ångest? lol

[tard]


   
SvaraCitera

isola:

161 cm

Det är ju ett medicinskt problem, han kissar väl inte på sig för att penisen är ledsen, lr ägaren. Kändes lite felriktad med BUP


   
SvaraCitera