Aviseringar
Rensa alla

hjälp jag kan inte lägga till profilbild, hur man ska gör?


Ämnesstartare

019linnea:

du läste inte hela inlägget. känns mest som du försöker ha kul med detta just nu

jo jag läste att du rätta men jag mena innan du rätta då var du taskig och det borde du be om ursäkt för 


   
SvaraCitera

Putte:

jo jag läste att du rätta men jag mena innan du rätta då var du taskig och det borde du be om ursäkt för 

nej. hoppas du får till profilbilden så småningom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putte:

putte.jpg

 Drog ner bilden till 180 * 180 pixar (din var 400 * 400 pixlar) men UPPTANKNINGEN FUNKAR INTE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

 Drog ner bilden till 180 * 180 pixar (din var 400 * 400 pixlar) men UPPTANKNINGEN FUNKAR INTE!

men det spela ingen roll jag ha varit på denna sida innan och då har alla bilder funkat även om dom är 1000x1000 för dom skalas automatistiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putte: men det spela ingen roll jag ha varit på denna sida innan och då har alla bilder funkat även om dom är 1000x1000 för dom skalas automatistiskt

Det är mer än jag vet men det är mycket möjligt att bilderna skalas ner automatiskt.


   
SvaraCitera

Putte:

vad skada det att säga förlåt en gång för mycket? bättre än en gång för lite! du skrev att jag skulle göra som huh skrev och han skev att jag skulle ta bort konto. det är inte snällt! 
testa byt nu! 

funkar inget vidare med mobilen har ja för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

funkar inget vidare med mobilen har ja för mig

okej det funkade för mig nu men jag har ingen mobil 


   
SvaraCitera