Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!! Kärleksproblem...


Ämnesstartare

Hej! Jag är en 14 årig tjej som är döKär i en kille som är 18 och bor 18 mil här i från och jag har problem! Man vet aldrig riktigt vad han vill! Allt började med att jag skulle Adda en kompis på snapchat men råkade då skriva namnet fel och addade då denna 18åring. Vi snackade inte så mkt då vi bara konstaterade att det va helt fel person. I november började vi snacka lite mer och det blev bara mer och mer och vi lärde känna varandra mer och mer. Vi snapchatade och kikade och efter ett tag fick Jag hans nummer. Vi började få känslor för varandra i februari och vi skrev att vi älskade varandra vi planerade saker för framtiden. i mitten av februari börjar vi facetima och snacka i telefonen och snackade om att träffas.I slutet av mars skrev han att han inte kunde säga att han älskar mig och alla dom sakerna för vi aldrig hade träffats vilken va en ganska logisk anledning enligt mig men jag var fortfarande väldigt ledsen. Sen började det gå runt i en cirkel...Han började flörta igen jag hängde på sen slutade han höra av sig han sårade mig han började flörta jag hängde på han sluta höra av sig och jag vart ledsen och sådär va det i någon månad.Sen för va två veckor sen vart allt toppen vi bestämde att han skulle komma till mig att han skulle sova kvar här och allt va perfekt. Vi började flörta lite igen och nu skulle han äntligen komma. I lördags kom han med tåg hit till mig och allt va helt perfekt det va inte stelt eller något sånt vilket va skönt!På natten hände något som både va underbart och skäp rätt åt helvete. I ungefär åtta timmar höll på vi väldigt mycket i sängen vi tog på varandras kroppar andades vådligt tungt våra kroppar skakade pulsen slog skit fort och man hörde hans hjärta slå väldigt fort. Han förde även min hand innanför hans tröja och han va den som var mer på mig än Jag på han om jah säger så. Vi va nära varandras läppar väldigt mycket och tillslut kysste han mig två gånger sen vart allt kaos han slutade hålla på och bara sa att han inte kan göra sådär. Dagen efter skulle han åka hem men det va inte förens på kvällen så det va ganska stelt mellan oss på dagen. När han åkte vart allt bara fel Jag höll på att börja gråta då Jah inte ville att han skulle åka. Han skrev att han hade skuldkänslor för det som hände under natten. Nu är det tisdag och han har inte svarat mig sen i söndags! Jag är personligen tycker inte att man borde kunna hålla på sådär om man inte har några känslor alls inte i 8 timmar iallafall! Då måste det finnas något i kroppen som vill det. Båda va jävligt kåta under natten oxå. Känns som att han döljer något för mig. Jag vet inte vad jag ska göra jah har panik jag är så jävla ledsen jag har varken ätit eller sovit knappt på tvp dygn nu och gråter typ hela tiden snälla Jah behöver er hjälp! Varför gör han såhär? Finns det någon som varit med om samma sak? Någon som kan förklara så Jah kanske förstår lite mer varför han gjorde som han gjorde och har gjort under alla dessa månader. Och finns det någon som kan berätta för mig vad jag ska göra? Jag har aldrig i hela mitt liv känt såhär! Jag älskar honom med hela mitt hjärta! Snälla jag behöver verkligen er hjälp jag går ihjäl! Jag orkar inte mer! 


   
Citera

Han kanske redan har en flickvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det vet jag att han inte har. Han sa mycket saker i mitt öra under natten som typ "Jah borde inte göra sånt här men är det någon jag vill göra det med är det dig" och massa sånt 


   
SvaraCitera