Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, killen började dissa mig från ingenstans


Ämnesstartare

Hej, jag skulle vilja ha hjälp!
Det är nämligen så att jag började följa en kille på insta o han följde tillbaks. Jag började lägga ut grejer på storyn som vanligt o han brukade alltid kolla, jag körde frågor också där någon frågade om min snap, jag skrev min snap och han såg den storyn med.

sedan så helt plötsligt så addade han mig via sök jättesent när jag var på festival. En kompis som kände honom var med mig då. Jag blev glad för att jag hade gett upp hoppet om att han någon gång skulle adda mig.

jag började snapa honom och vi snapade till 03, i 2-3 timmar, utan att skriva något.

efter det la jag ut en video på 2 av mina gamla lärare(då jag ska börja gymnasiet nu snart). Då så såg han det och sen när jag öppnade hans snap så frågade han vilken skola jag gick på förut. Då så svarade jag vilken o han sa att en av lärarna hade jobbat på hans skola med.

sedan så skrev vi lite mer. sen var det bara bilder igen. Efter några dagar så skrev jag typ ”le lite dåå” när han skickade en selfie o såg sur ut. O då vart han lite flörtig, jag med. Vi började snacka om allt möjligt och sedan så blev det några hjärtan, han började och jag svarade på det såklart. Vi typ lärde känna varandra fast på ett annat sätt. Vi skrev 00:30-04:00.

morgonen efter längtade jag till hans snap hahah, blev så glad av hans namn och allt. 

Någon dag efter så skickade han en bild där han log, o då så skrev jag ”wow du log utan att jag sa till, händer ingen så ofta” o då så svarade han någonting som jag inte kommer ihåg just nu. 

Sen så tog jag en screenshots på en av bilderna där han log, o han blev typ arg. Men jag sa att jag skulle ta bort den o skickades bevis t.o.m. efter de thank vi snapa några gånger innan han började dissa min snap och har inte svarat än. Och jag tror att jag blrjar bli Lärn i honom...hjälp, vad ska jG Göra? Han va en bra kille och vi hade ju nästan bestämt oss för att ens någon gång.


   
Citera

Har också haft samma problem, det dröjer inte ett tag innan de inte ens öppnar och jag själv brukar ta bort dom. Glatt skålande


   
SvaraCitera

Du tror inte att han kan vara upptagen eller bortrest?


   
SvaraCitera

ta det chill

det här är absurt


   
SvaraCitera

Ta det lite keno


   
SvaraCitera

Jag försöker och inte screenshota..istället ha kvar länge utan att byta till nästa. Det räcker. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Jag försöker och inte screenshota..istället ha kvar länge utan att byta till nästa. Det räcker. 

Jag rekommenderar en kamera att fotografera skärmen med om man inte vill att den andra ska veta.


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag rekommenderar en kamera att fotografera skärmen med om man inte vill att den andra ska veta.

Det gör jag redan:)


   
SvaraCitera

Han tycker om dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Har också haft samma problem, det dröjer inte ett tag innan de inte ens öppnar och jag själv brukar ta bort dom. 

mmm, men alltså han har kollat igenom varenda en bild på min instastory? Jättekonstigt. Trodde han hatade mig men nej. Elle ringen aning hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Du tror inte att han kan vara upptagen eller bortrest?

Nope, han kom hem den dagen han började dissa:/ körde frågor igen på insta och han har kollat igenom varenda en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
ta det chill

det här är absurt

 Men asså får panik när jag kollar att han kollar på mina stories, t.o.m. när jag kör frågor på insta och typ sommar. Samt när jag ser att han är aktiv på snap hela tiden:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag försöker och inte screenshota..istället ha kvar länge utan att byta till nästa. Det räcker. 

 
Kommer aldrig göra det igen men asså man kan väll inte bli så sur över något sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unicorn999:
Han tycker om dig

Hmm vågar inte tro på det, varför annars skulle han dissa när han hela tiden är aktiv på snap? Känns så tråkigt då vi hade så kul och pratade så länge, fast ändå inte. Och han verkade som en bra kille. Om inte han har snackat med hans lag där några killar gick i min klass och var väll inte så nära dom så dom kanske har snackat skit och fått han att tro saker som inte stämmer:/


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

 
Kommer aldrig göra det igen men asså man kan väll inte bli så sur över något sånt?

Jodå man kan bli sur på vad som helst. Och om man kan vara jätte öppen så kan man vara jätte anonym. ... 


   
SvaraCitera