Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, killen började dissa mig från ingenstans


Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jodå man kan bli sur på vad som helst. Och om man kan vara jätte öppen så kan man vara jätte anonym. ... 

antagligen så kan han bli det. Men vad menar du med att om man kan vara jätte öppen så kan man vara jätte anonym? Förlåt är inte så smart hahah


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

antagligen så kan han bli det. Men vad menar du med att om man kan vara jätte öppen så kan man vara jätte anonym? Förlåt är inte så smart hahah

tror hon menar att vissa är jätteöppna dvs säger allt möjligt och sånt medan andra är "hemliga" som t.ex jag, jag hatar att berätta personliga saker eller bli fotad utan tillstånd


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

Hmm vågar inte tro på det, varför annars skulle han dissa när han hela tiden är aktiv på snap? Känns så tråkigt då vi hade så kul och pratade så länge, fast ändå inte. Och han verkade som en bra kille. Om inte han har snackat med hans lag där några killar gick i min klass och var väll inte så nära dom så dom kanske har snackat skit och fått han att tro saker som inte stämmer:/

Han försöker manipulera dig


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

tror hon menar att vissa är jätteöppna dvs säger allt möjligt och sånt medan andra är "hemliga" som t.ex jag, jag hatar att berätta personliga saker eller bli fotad utan tillstånd

Söt


   
SvaraCitera

Ey det e jag:

mmm, men alltså han har kollat igenom varenda en bild på min instastory? Jättekonstigt. Trodde han hatade mig men nej. Elle ringen aning hahah

nej när man ska titta på en story så dyker alla upp helt plötsligt, dom kommer efter varandra, han kanske har tryckt bort det precis efter att den dök upp. Jag gör samma sak på snap, orkar inte titta på alla så jag öppnar en och trycker bort tills det är slut. 


   
SvaraCitera