Aviseringar
Rensa alla

Hjälp. Kommer ingen vilja ha sex med mig


Ämnesstartare

Min tjej säger att hon inte kan ha sex med mig för att jag e för stor. Vi har försökt men det går knappt att komma in. Hon jar haft sex med flera andra men jag e oskuld. Jag e orolig att Knalla kommer tycka som hon. Ja har vuxit jättemycket därnere senaste året och har 30 cm lång o 7 cm bred fast jag bara e 17 år. Tänk om jag växer ännu mer och aldrig kommer ha sex??


   
Citera

Låter ju nice. Hon kanske e för trång för dig. Prova glidmedel;) O mycket förspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:
Låter ju nice. Hon kanske e för trång för dig. Prova glidmedel;) O mycket förspel.

Vi har prövat med glidmedel och det gick efter ett tag. Men nu har den blivit så bred att det inte går ändå. Hon vill träffa andra nu.


   
SvaraCitera

Vänta vänta..7cm bred?


   
SvaraCitera

Om hon lämnar dig pågrund av din snopp så e hon inget att ha ändå. Du får försöka gå vidare:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon vill lämna dig bara på grund av din snopp så kanske du ska gå vidare och träffa någon annan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:
Vänta vänta..7cm bred?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:
Vänta vänta..7cm bred?

Tror han menar omkrets. Annars är han nog oskuld resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:
Vänta vänta..7cm bred?

Ja typ exakt nu  precis efter ollonet så skaftet e liksom bredare än ollonet. Det är där det tar stopp så ollonet kommer in iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:
Om hon lämnar dig pågrund av din snopp så e hon inget att ha ändå. Du får försöka gå vidare:)

Hon säger att hon vill vara tillsammans men ligga med andra


   
SvaraCitera

Tobe1:

Hon säger att hon vill vara tillsammans men ligga med andra

Om du är okej med det och om hon är värd det så tycker jag att du ska stanna hos henne, men då borde du också få träffa andra med..större hål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
Om hon vill lämna dig bara på grund av din snopp så kanske du ska gå vidare och träffa någon annan. 

Men tänk om alla tycker likadant. Jag o tjejen va bästa vänner sen dagis så hon visste redan eftersom jag berättade att det var några som fällde dumma kommentarer på idrotten för ett tag sen. Hon har verkligen försökt för att hon vill va snäll tror jag. Så kommer ju ingen annan göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CittyKitty:

Om du är okej med det och om hon är värd det så tycker jag att du ska stanna hos henne, men då borde du också få träffa andra med..större hål.

Finns det då? Jag har aldrig hört talas om att man kan ha så bred som jag.  Det e ju bredden som e problemet liksom. Sen Ere massa annat som blir problem med ju. Som kondomer o att den inte står upp fast jag har stånd o så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Tror han menar omkrets. Annars är han nog oskuld resten av livet.

Nä omkretsen e typ 22 cm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobe1:

Nä omkretsen e typ 22 cm

Lycka till, du kommer behöva det.


   
SvaraCitera