Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP Komplex för min längd


Ämnesstartare

Ja hej hej jag är en kille på ca 14 år som har ett problem. Jag har alltid varit kort, när jag var mindre så brydde jag inte mig så mycket, när jag var liten så kallade dom flesta mig Lill(mittnamn). Som sagt så tog jag inte illa upp. Men nu när jag är 14 år och fortfarande endast 1,55 m lång så börjar jag oroa mig att jag inte kmr bli nå mkt längre, jag har hår på pungen osv men inte fått mörkare röst. Min farsa är 1,76 lång och min morsa är 1,65. Jag har två syskon, en syster som f*n nästan är lika lång som jag (hon är 12) och en bror som är 1,83m lång. Vet inte om mina släktingar, ingen lever typ.[n] Så min fråga är, vad tror ni? Kommer jag bli nå mycket längre? Är väldigt orolig över detta, vill iaf bli över 1,75 ;( Och har ni några tips? Snälla hjälp jag blir f*n retad för min längd.

Ber om ursäkt for eventuella stavfel. Är som sagt bara 14 år[smile]

EDIT: Min bror är 19 år


   
Citera
Ämnesetiketter

vafan, du har ju redan gjort en tråd. jag har sagt till dig, grabben: du kommer att bli längre. du får komma tillbaka och göra en ny tråd om du fortfarande är 155 när du är 20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sorry det tog en stund för den första o skapas trodde den inte skapades så jag gjorde en ny


   
SvaraCitera

det är lugnt, sånt händer.


   
SvaraCitera

skickar dig ett PM


   
SvaraCitera

Öjj jag är 17 och jag är 1,59. Min bror är 20 och är 1,85. Du är bara 14 år, du kommer växa när om några år om inte tidigare!


   
SvaraCitera

Du blir nog ej så lång, kanske 170-175.


   
SvaraCitera

Du kan ju bli längre sen!
Men blir du inte det så hittar du en tjej som är kortare och så blir du ju utomatiskt större i sina egna ögon...


   
SvaraCitera

Vänj dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar 🙂


   
SvaraCitera