Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med att installera SP1 på Vista


XUSE:

När datorn går in i Felsäkert fortsätter den bara i "återställnings saken".

låter som du får formatera hela datorn då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

låter som du får formatera hela datorn då..

Datan fungerar nu, men för en halvtimme sen var den helt jävla vrickad.
Men nu funkar den helt ut (tror jag), så till den stora frågan:

Ska jag testa att ladda ner Sp1 från download center eller skita i de?
spelar egentligen ingen roll om datan blir formaterad eftersom det skulle bli skönt med en snabbare data.

Men jag kan inget om formatering så om någon kan förklara vad det egentligen gör skulle de vara schyst[smile][bigsmile]


   
SvaraCitera

XUSE:

Ska jag testa att ladda ner Sp1 från download center eller skita i de?

det tycker jag. Sp1 fixar en massa buggfixar och gör vista mkt bättre än innan och installerar en del säkerhetsuppdateringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

det tycker jag. Sp1 fixar en massa buggfixar och gör vista mkt bättre än innan och installerar en del säkerhetsuppdateringar.

Är det någonting som försvinner som jag bör 2backa upp"?


   
SvaraCitera

XUSE:

Är det någonting som försvinner som jag bör 2backa upp"?

inget försvinner, men man kan ta det säkra före det osäkra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gruvar mig lite för att det ska bli samma sak som hände igår med installationen av SP1.
Men då använde jag mig Windows Update.
Såg på hemsidan att Windows Update versionen var en något mindre version, men tror du det blir någon skillnad om jag installerar med updaten från downloadcenter?


   
SvaraCitera

Ripzone94, har bara ett råd till dig. Byt till xp, vista gör ju ingen glad var nöjd med xp som den äääär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous:

Ripzone94, har bara ett råd till dig. Byt till xp, vista gör ju ingen glad var nöjd med xp som den äääär.

???
Vill helst ha Vista för att det känns snyggare fast XP är 1000 gånger bättre, men snart kommer ju SP2 till vista så KANSKE det blir lite bättre.

Men det ända jag vill nu är att uppdatera till SP1 så jag kan börja spela spel igen, för nu är datorn så jävla seg.

Kan någon säga till mig hur i helvete jag ska kunna uppdatera till SP1??!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera