Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med att shoppa?


Ämnesstartare

ohYEA_:

det är ju alltid så att man tycker kläder är snygga, sen när man får hem dem äre typ wtf?????

Ja du har väl rätt [sad] men ibland.. öh men fna nu har du ju pajat det för mej med! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

hahah wtf

😛


   
SvaraCitera
blum
 blum

FARsta galleria borde vi åka till finns FETmkt affärer där och det är alltid roligare att shoppa nånstans där man inte brukar va..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Har börjat köpa en massa slappa kläder som döljer min päronform. Det har gjort allt roligare.

Jag gillar att ha fina kläder på mig 🙁 Och fixa sådär.. och vara nöjd, för om jag vet att något sitter snyggt stiger mitt självförtroende några grader. Slappa kläder får mig bara att se större ut..

emery:

VA?! Vafan jag kan gå med dig! Du har ju fan bröst, allt passar då.

Haha 🙁 Men.. Jag har ju asfula lovehandles också, som verkligen syns. Kan inte ha på mig nånting. Jag har alltid typ förväntningar på hur det ska sitta, sen blir man bara besviken.

Lounge fact:

HEMSKA speglarna

/sign
Haha söta tips. Tack! Första tipset var nog bäst lol. Jag bor en bit från Kista, har närmare till Skärholmen men har tröttnat så jävla mycket på det 😛 Kanske borde kolla upp så jag kan ta en runda till Kista 🙂

Vincenco:

hoppas jag någon gång i framtiden kommer stöta på sånna människor [blush]

Haha, eller hur.

Tickstart:

Ja du har väl rätt [sad] men ibland.. öh men fna nu har du ju pajat det för mej med! [cry]

Funkare för dig, så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

FARsta galleria borde vi åka till finns FETmkt affärer där och det är alltid roligare att shoppa nånstans där man inte brukar va..

kista?farsta?kista?farsta?skäris?kista?farsta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag har ju asfula lovehandles också

Hatar er som klagar på era lovehandles, asfint ju 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Funkare för dig, så!

Ne det gör det väl inte om jag ska va petnoga! Fast jag har inga pengar så jag behöver inte oroa mej [cool]
ok bye

emery:

Hatar er som klagar på era lovehandles, asfint ju 🙁

say wat [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Hatar er som klagar på era lovehandles, asfint ju 🙁

Det förstör alla mina förhoppningar!!! De sticker ju ut och min kropp är helt oproportionell :@ Jag tycker det är jobbigt att gnälla, men ibland får man.. För jag kan inte ändra min kroppzform (jag har ärvt de från mamma [cry])


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

😛

hellre smal än kurvig, det är fan apsvårt att hitta kläder som inte sitter för tight på fel ställen utan döljer lovehandelsarna och allt :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

say wat [crazy]

Va?[confused]

ohYEA_:

De sticker ju ut och min kropp är helt oproportionell

[shake] gud vad din hjärna spelar dig spratt (fel svenska men skitsamma) du har ju bröst och ass, som det ska vara herregyyyd.


   
SvaraCitera
blum
 blum

ohYEA_:

kista?farsta?kista?farsta?skäris?kista?farsta?

inte skäris där vet man redan va som finns. vi åker till farsta och flashar våra lovehandles för michelle tills hon får mardrömmar [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Haha 🙁 Men.. Jag har ju asfula lovehandles också, som verkligen syns. Kan inte ha på mig nånting. Jag har alltid typ förväntningar på hur det ska sitta, sen blir man bara besviken.

Är ju vanligt, lösningen är jeans eller leggins som kör över dem och oversize tröja? Eller sådanna som går ut lite under brösten. Det är ju snyggt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

hellre smal än kurvig, det är fan apsvårt att hitta kläder som inte sitter för tight på fel ställen utan döljer lovehandelsarna och allt :((

Men zina är väl inte kurvig?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

vi åker till farsta och flashar våra lovehandles för michelle tills hon får mardrömmar [badgrin]

HAHa jag ska fan visa er. Säg till när. Så hänger jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh maja du har blont hår!! JAg vet en grej du måste prova


   
SvaraCitera