Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med CS!


Ämnesstartare

Jag spelade för ~1 h sedan CS, och skulle nu starta det igen. Då kom det upp ett felmeddelande (se: bild).

Vad innebär det, och vad måste jag göra för att kunna spela CS igen?[sad]

cs.jpg


   
Citera

Du har blivit hackad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Du har blivit hackad.

:S Är du seriös?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte alls så din jävla lögnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppdatera eller installera om skiten bara ffs.


   
SvaraCitera

zxyd:

Är du seriös?

[ops][ops][ops][ops]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Uppdatera eller installera om skiten bara ffs.

Borde göra susen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hann finns det svaret på internet innan ni hann besvara min fråga.. Tack i alla fall


   
SvaraCitera

zxyd:

Jag hann finns det svaret på internet innan ni hann besvara min fråga..

Utifall att fler får samma problem får du gärna länka lösningen här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

o

ClosingTime:

m

Trots att jag installerade om det så kvarstår problemet[cry] Snälla hjälp mig


   
SvaraCitera

zxyd:

Trots att jag installerade om det så kvarstår problemet[cry] Snälla hjälp mig

Hur installerade du om det? Det ska fixa problemet. Ska till och med räcka att stänga Steam via Aktivitetshanteraren och sedan starta det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Hur installerade du om det? Det ska fixa problemet.

Jag avinstallerade det först från datorn, och installerade sedan om det på Steam.

Jag testade att starta om datorn men då kom det upp ett annat felmeddelandet, och det kommer varenda gång jag försöker öppna Steam.

cs2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxyd:

Jag testade att starta om datorn men då kom det upp ett annat felmeddelandet, och det kommer varenda gång jag försöker öppna Steam.

Du kör steam i kompabilitetsläge, ta bort det.... Sitter på xp atm och kommer inte ihåg hur man gör precis nu

Edit: Högerklicka på exefilen och ta ngt där, du borde hitta om du inte är retard.


   
SvaraCitera

zxyd:

Jag testade att starta om datorn men då kom det upp ett annat felmeddelandet, och det kommer varenda gång jag försöker öppna Steam.

Du har således löst det förra problemet och ett annat har dykt upp, det måste vi veta för att kunna hjälpa dig.

Du kan alltid prova med att högerklicka på Steam-ikonen (programmet) och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Bocka ur "Kör detta program i kompatibilitetsläge för:"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du kör steam i kompabilitetsläge, ta bort det.... Sitter på xp atm och kommer inte ihåg hur man gör precis nu

Edit: Högerklicka på exefilen och ta ngt där, du borde hitta om du inte är retard.

ClosingTime:

Du har således löst det förra problemet och ett annat har dykt upp, det måste vi veta för att kunna hjälpa dig.

Du kan alltid prova med att högerklicka på Steam-ikonen (programmet) och välja Egenskaper -> Kompatibilitet -> Bocka ur "Kör detta program i kompatibilitetsläge för:"

Tack så jättemycket[smile][smile]


   
SvaraCitera