Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med en tjej!


Ämnesstartare

Tja! Är en kille på 19 år som går på samhälls. Gjorde ett account för att fråga detta så första gången jag inte lurkar omkring här...
Nu är det så att jag har haft kontakt med en tjej rätt så länge. Vi brukade snacka med varandra nästan varje dag och vi liknar mycket varandra, både till intressen och hur vi är som personer (lite tillbakadragna, nördiga mm). Vi har träffat varandra lite i verkligheten men inte så värst mycket, då vi går på olika skolor.

Nu är det så, att sista gången vi sågs och skiljdes gav jag henne en kram (har aldrig gjort det förut), men hon har inte hört av sig sedan dess, varken via sms eller på msn. Känner mig så jäkla dum att ha sabbat upp det, hur ska jag göra för att ställa saker och ting till rätta?

Ps, har aldrig haft en relation förut med en tjej


   
Citera

Hur var kramen? Som en snabb hejdåkram eller som en intimkram? Beskriv den. Kan inte uttala mig förrän jag vet,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Hur var kramen?

Tja, jag antar att det var en snabb men intim kram. vi stod en stund och sedan tog jag initiativet. Det verkade som att hon blev glad men samtidigt förvirrad efteråt


   
SvaraCitera

Tog du henne på röven och viskade "du är min bitch"?


   
SvaraCitera

du sabbar inget med en kram grabben


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Tog du henne på röven och viskade "du är min bitch"?

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Johan92:

Tja, jag antar att det var en snabb men intim kram. vi stod en stund och sedan tog jag initiativet. Det verkade som att hon blev glad men samtidigt förvirrad efteråt

Okej, men då tror jag inte att det är kramen som fått henne att ligga lågt.


   
SvaraCitera