Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med en tjej


Ämnesstartare

Hej, Kille 16 år här, jag började nyss på en ny skola och är ganska blyg av mig, men eftersom en Kompis som jag har känt från dagis gick där så vart jag introducerad av henne till hennes vänner.

Poängen är att jag gillar en tjej, vi har lite gemensamt skulle jag säga, vi både spelar spel mest på helgerna och är båda gamers, men jag är sämst när det gäller att prata med tjejer, trodde att det skulle gå enklare eftersom vi har mer intressen gemensamt, men det går inte. 

Jag är ganska seriös och pratar inte så mycket, så med det är det svårt att visa att jag är intresserad sen är det ännu svårare med att jag har svårt att prata med henne från första början.

När vi började prata första gången (väldigt lite) var när hon ritade en tatuering och då hade vi musik, så jag sneglade ner lite under lektonen ( vi kollade på film) hon märkte det och började kolla tillbaka tillslut när hon var klar så sa jag att jag tyckte den var snygg och vart den var ifrån.

Sen dess har vi inte pratat mycket förutom när vi spelar, men hon pratar(skype) bara med mig när hon har en till vän när vi spelar.

Så hur gör jag?


   
Citera

Fråga henne om ni kanske kan spela tsm någon gång ensamma. 
Få henne att förstå att du gillar henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först

HeyIJustMeetYou:
Fråga henne om ni kanske kan spela tsm någon gång ensamma. 
Få henne att förstå att du gillar henne

Förstår det men hur? har sagt att tatueringen är snygg, och att hon är bra på spelet, hur kan jag säga att jag gillar henne på ett non-creepy sätt?


   
SvaraCitera

Ilandriel:
Först
Förstår det men hur? har sagt att tatueringen är snygg, och att hon är bra på spelet, hur kan jag säga att jag gillar henne på ett non-creepy sätt?

Få henne typ att känna att "she's the only girl in the world" typ ja vette fan


   
SvaraCitera