Aviseringar
Rensa alla

hjälp med film,snälla!


Ämnesstartare

tjena tjena, fick upp en film i huvudet jag såg för cirka 1år sedan och jag kommer inte ihåg vad den heter, så nu behöver jag er hjälp. (jag ska förklara så gott jag kan. (från börja)
det är i framtiden den här filmen utspelar sig och tror även det är i ryssland (skådespelaren som det handlar är en man och det vet jag och i mitt huve så får jag upp att det är Jason Statham. men jag vet inte) men i allafall så står han och lagar käck till sig själv i något ruttet hyres hus, och när han sitter och käckar så spränger några soldater hans dörr och typ kidnappar han och tvingar på han något uppdrag, och dom transporterar han i en bil i luften som lyfts av en helikopter och när han vaknar i bilen på den plats han ska börja sitt uppdrag så är det utanför typ ett tempel någonstans, i allafall så kommer det ut 2 tjejer tror det är nynor men jag vet inte, och han ska tydligen transportera denna tjej till något ställe (kommer inge ihåg vart) och även den som har tagit hand om denna tjej är grym att slås. sedan så kommer dom typ till någon marknad då som ska med tunnelbanan (tror jag) men en explosion uppstår där och dom bli upptäckta och läre fly. kommer inte ihåg så mycket mer efter det men jag vet sedan att han (alltså om det handlar om) ringer en polare och säger att dom behöver skotrar, och han som har skotrarna äger typ ett fighting ställe där som slåss till döds, och dom är tvungen att gå ditt för att (han) ska prata med han som äger skotrarna, men helt plötsligt så så blir tjejen dom ska transportera inkastad i buren och då är han tvungen att rädda henne (kommer inte ihåg här i mellan) och istället för henne bli han inkastad och ska möta den hära jätten, och såklart så åker jätten på stryk. sedan så bli den hära tjejen som ska transporteras tagen av något gäng som är bäst på att hoppa och skit, tror dom är militärer av något slag, men den hära kilen kommer ikapp och lyckas rädda henne, sedan när hon är räddad så åker dom skoter till en ubåt, men det är ganska lång väg dit så dom läre slå upp tält mitt ute i ingenstans, sedan nästa dag har dom blivet spårad så det kommer nå flyga plan efter dom, men den hära kilen hoppar i något hopp med skotern så han prickar flygplanet, och han få åka med dom andra senare, men när dom väl är frame vid ubåten så läre dom försöka komma upp först då det är många som ska med, men den hära kilen kastar ner några stycken så dom ska komma up, och väl nere i ubåten så kommer jag inte ihåg nå mer. men som sagt så hoppas jag att ni lässer denna text för det tog ganska låg tid att skriva, och jag hoppas att någon vet vad det är för film 😀 och jo, det är kanske inte så bra förklarar men men, hoppas ni fattar 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Jag har inte sett den, men det låter som att det kanske skulle kunna vara Transporter 3.

"Strong-armed into transporting the kidnapped daughter of the head of the Environmental Agency for Ukraine from Marseilles to Odessa, skilled wheelman Frank Martin (Jason Statham) enlists the aid of Inspector Tarconi (François Berléand) in accomplishing the treacherous assignment in this action-packed installment of the popular action series produced by Luc Besson (who also co-scripts). Frank isn't exactly thrilled with his latest assignment, but when his employer turns up the pressure, he has little choice but to deliver. His cargo is a feisty young girl named Valentina (Natalya Rudakova)—who just happens to be the daughter of Leonid Vasilev (Jeroen Krabbé), the powerful top dog of the Ukraine EPA. Now, as Frank makes his way through Stuttgart and Budapest on the road to the Black Sea, Vasilev's men besiege his car from all sides, and his cynical young passenger gets a bad case of Stockholm Syndrome. As the driver and his cargo grow increasingly close, they both realize that making even a single mistake could cost them dearly..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejnej transporter är det inte dom kollar jag på dagligen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YYEEAAHHH äntligen som jag har letat och äntligen 😀 jag tackar och bugggggar :):)


   
SvaraCitera