Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med filmers titlar


Ämnesstartare

Tänkte man kunde få lite hjälp här med att komma på filmers titlar. Man skriver en beskrivning av det man kommer ihåg och sen kan vem som helst hjälpa till och skriva vad filmen har för titel.

Filmen jag letar efter är en film från tidigt 2000- tal eller 90- talet. Jag minns att det fanns två kvinnor som flyttar till ett hus på landet som sedan vidare sig vara ett gammalt barnhem. Den yngre av kvinnorna hör röset och ser barn i korridorerna. Hon hittar någon gång där dessa spökbarn finns. Hon är gravid kan tilläggas och dessa barnen vill hjälpa henne och ha henne som mamma. När hon plötsligt inte går att hitta letar den äldre kvinnan efter henne och hittar ett dött spädbarn i någon korridor bakom en spegel.

Detta är vad jag minns. Någon som känner igen den?


   
Citera

   
SvaraCitera

nikkiii:

Någon som känner igen den?

Lär dig använda sökfunktionen´innan du skapar en ny tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sökte på de flesta olika varianter, men hittade inget via sökfunktionen.Men är tacksam för att någon hittade den till mig. [bigsmile]


   
SvaraCitera

nikkiii:

Jag sökte på de flesta olika varianter, men hittade inget via sökfunktionen.Men är tacksam för att någon hittade den till mig.

Den inbyggda sökfunktionen är ju så där. Man kan ju också söka manuellt genom att bläddra runt bland forumen. [smile]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Tråd finns.

tråd finns använd den


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera