Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med Garena


Ämnesstartare

Jo jag behöver fan hjälp med det där programmet "Garena".
Varje gång jag ska köra online så funkar det liksom inte, det funkar bara om det står att man kan joina ibland, men oftast så finns inte den där! Vad fan ska man göra? [shake]


   
Citera

Kan du logga in och hoppa in i ett rum? Vilket spel kör du? Vilken version av spelet?


   
SvaraCitera
Tyrael

Det är roligt hur alla tjejer (okej, kanske inte alla, men hur många just tjejer har jag inte sett) inte kan söka på information själv? Jag brukar inte fråga folk speciellt ofta, och har aldrig gjort, utan har oftast felsökt själv.

Lata kön!


   
SvaraCitera

blackarmy:

and, men oftast så

hallå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer bara in i vissa ryska rum och polska rum. Resten funkar inte, och vad menar du "vilken version av spelet?" 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

inte kan söka på information själv? Jag brukar inte fråga folk speciellt ofta, och har aldrig gjort, utan har oftast felsökt själv.

Jag har letat tillräckligt gubben lilla, annars skulle jag inte sitta här och fråga er om info. 🙂 och ni som nördar med garena 24/7 vet nog ett och annat om det programmet än vad jag gör!


   
SvaraCitera

blackarmy:

Resten funkar inte, och vad menar du "vilken version av spelet?" 😛

vissa spel har vissa patcher, vilken version? Vilket spel?


   
SvaraCitera
Tyrael

blackarmy:

Jag har letat tillräckligt gubben lilla, annars skulle jag inte sitta här och fråga er om info. 🙂 och ni som nördar med garena 24/7 vet nog ett och annat om det programmet än vad jag gör!

Det roligaste är också att när jag väl hjälper till, vet jag ofta inte överhuvudtaget hur man skall lösa problemen först, utan måste felsöka själv, och hur går det? Ja.. gallant.

Men lite on-topic; beskriv din fråga bättre:

1. Vad är felmeddelandet?
2. Vad försöker du göra?
3. När uppstår felet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

1. Vad är felmeddelandet?
2. Vad försöker du göra?
3. När uppstår felet?

Jag försöker helt enkelt spela online. Men det funkar inte! Alltså, jag kan bara köra med "bots" även om jag kommit in i ett "room"!

Det brukar ibland komma upp en liten "dator" med blå skärm, och då står det typ att "min kompis" spelar. Det är DÅ det funkar att spela online, annars går det inte.


   
SvaraCitera
Tyrael

blackarmy:

Jag försöker helt enkelt spela online. Men det funkar inte! Alltså, jag kan bara köra med "bots" även om jag kommit in i ett "room"!

Tyrael:

1. Vad är felmeddelandet?

Tyrael:

3. När uppstår felet?


   
SvaraCitera

Bra att du ens lyckats klämma fram med vilket spel det gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Bra att du ens lyckats klämma fram med vilket spel det gäller.

LOL det glömde jag fan! Sitter och snackar om L4D :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Tyrael: 1. Vad är felmeddelandet?

Tyrael: 3. När uppstår felet?

1. Det går inte att spela online, man ska få upp den hära "konsolen" men den kommer inte heller upp.

3. När jag försöker få upp konsolen och försöker spela.


   
SvaraCitera
Tyrael

blackarmy:

1. Det går inte att spela online, man ska få upp den hära "konsolen" men den kommer inte heller upp.

blackarmy:

3. När jag försöker få upp konsolen och försöker spela.

Du menar alltså att du är i Left 4 Dead spelet, och förväntar dig att en konsol ska komma upp?

Isåfall: http://fps.garena.com/forum/forumdisplay.php?fid=11


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera