Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med jättenära tjejkompis som jag fallit för


Ämnesstartare

Har 2 grejer jag behöver hjälp med:

1.
Jag och en tjejkompis är jättenära kompisar och vi sms:ar oftast på morgonen och kvällen men även under dagen. Vi pratar också mycket på MSN. Vi skämtar jättemycket med varandra och jag är rädd att det är det som aldrig kommer få mig i ett seriöst förhållande med henne för hon ser mig som en skämtsam typ. Men jag är också rädd för att berätta vad jag känner för henne. Hon kommer säkert bli jättechockad och inte ens vilja vara så nära kompis med mig längre och det är det jag är rädd för, att tappa kontakten och ha en så bra vänskap som vi har just nu.

2.
Jag har aldrig pratat med en tjej i telefon och vill så gärna prata med denna tjejen i telefon. Jag anser detta vara ett stort steg för mig fast vågar typ inte. Tänk om vi helt plötsligt slutar prata och hon tycker att vi har en så tråkig diskussion att hon kommer upp med en lögn så att vi slutar prata och avslutar samtalet? Jag vet inte vad vi skulle kunna prata om. [shake]

Några råd? Hjälp, tack?

//Magnus, 13 år (Believe it or not)


   
Citera

Chilla


   
SvaraCitera

Fråga om du får öva sex på henne


   
SvaraCitera

How classic. [zzz]


   
SvaraCitera

testa prata irl


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

Jag har aldrig pratat med en tjej i telefon och vill så gärna prata med denna tjejen i telefon.

Har du aldrig träffat heller, eller vad? [confused]


   
SvaraCitera

Gör som George Costanza skriv ett telefonmanus. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon
McLuver
fistforfight

Era svar hjälpte inte alls? Varför ens skriva inlägg? :S

Emmelipemmeli

IRL?

Asså seriöst nu, ingen "George Costanza" och grejer. Kan ni vara lite seriösa? Ni är äldre än mig och beteer er som om ni var yngre?


   
SvaraCitera

XD <3

ont: hmm take it easy ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite seriösa svar? Hjälp?


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Har du aldrig träffat heller, eller vad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket

Ursäkta men rätt så dum fråga måste jag bara tillägga. Såklart jag har träffat tjejer, vem har inte gjort det
?


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

IRL?

ah du vet, "på riktigt"
irl=In Real Life. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli

"Men jag är också rädd för att berätta vad jag känner för henne. Hon kommer säkert bli jättechockad och inte ens vilja vara så nära kompis med mig längre och det är det jag är rädd för, att tappa kontakten och inte ha en så bra vänskap som vi har just nu."

^^


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska berätta precis hur du känner. Du får vara beredd på att förlora vänskapen helt enkelt, sorgligt men sant : /


   
SvaraCitera