Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med jättenära tjejkompis som jag fallit för


Jag skulle inte berätta om jag vore du, har redan gjort det misstaget. Det är nog bäst att vänta ett tag iaf. ;<


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

"Men jag är också rädd för att berätta vad jag känner för henne. Hon kommer säkert bli jättechockad och inte ens vilja vara så nära kompis med mig längre och det är det jag är rädd för, att tappa kontakten och inte ha en så bra vänskap som vi har just nu."

det jag menade var: vrf snacka så mkt på msn? ni lär ju inte vara tillsammans på msn senare, utan irl. umgås mer face to face så lär ni båda märka vad ni känner [shake]


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

Era svar hjälpte inte alls? Varför ens skriva inlägg? :S

Vadå? Du skriver små notes över konversationsämnen du kan ta upp om telefonsamtalet håller på att kapsejsa vafan. Flytvästar liksom. [shake]


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

Jag har aldrig pratat med en tjej i telefon och vill så gärna prata med denna tjejen i telefon. Jag anser detta vara ett stort steg för mig fast vågar typ inte

Prata med henne i telefon du. Vad har du att förlora liksom? Så tänker jag när jag är i en sån situation..


   
SvaraCitera

säg hej smulan, står du här och kexar till henne[wink]


   
SvaraCitera

Ligg med henne, enda rätta. Ju tidigare testo bättre, man ska ha sex typ innan man börjar få hår på pöngen, det är bra för din snopp. Kommer du märka sen när du blir äldre..


   
SvaraCitera

WestCoastIbra:

Ursäkta men rätt så dum fråga måste jag bara tillägga. Såklart jag har träffat tjejer, vem har inte gjort det
?

Hon menar ju om du träffat DEN HÄR tjejen eller om ni bara smsat och chattat.


   
SvaraCitera

Det är bra att du är tidigt ute iallafall, så slipper du trial and error vid 30-årsåldern.


   
SvaraCitera

Horstat:

Det är bra att du är tidigt ute iallafall, så slipper du trial and error vid 30-årsåldern.

Som du?


   
SvaraCitera

passaro:

Som du?

Haha vad menar du? [cool]


   
SvaraCitera

Horstat:

Haha vad menar du? [cool]

raggar upp allt som är tillräckligt feminint.[ops]


   
SvaraCitera

passaro:

raggar upp allt som är tillräckligt feminint.[ops]

Har du aldrig spelat World of Warcraft, man lvlar.


   
SvaraCitera

Horstat:

Har du aldrig spelat World of Warcraft, man lvlar.

faktiskt inte =(
Är det därför det går så fail för mig då alltså


   
SvaraCitera

passaro:

faktiskt inte =(
Är det därför det går så fail för mig då alltså

HAHA, jag vet inte vilka spel du spelar, kanske GTA? [sad]


   
SvaraCitera

Horstat:

HAHA, jag vet inte vilka spel du spelar, kanske GTA? [sad]

ja, hit them bitches n steal them cars ey =(


   
SvaraCitera